آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 آذر ماه 1398 = 26-11 2019

فرماندار: نمیتوانم آمار کشته شدگان اخیر را بگویم

فرماندار شهرستان بهارستان استان تهران، مجتبی خانجانی، در مصاحبه با ایلنا گفته است که او آمار کشته شدگان و بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر دست کم در شهرستان بهارستان را می داند، اما، اجازه ندارد بگوید.

فرماندار بهارستان افزوده است : آمار کشته شدگان "از جمله مواردی است که جنبۀ امنیتی دارد و [اعلام یا عدم اعلام آن] به دستگاه های قضایی و امنیتی برمی گردد و باید از آنها پرسیده شود. اما تا جایی که قانونگذار پیش بینی کرده ما هم جزئیات را می دانیم، مگر می شود ندانیم."

این در حالیست که نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و نیروهای بسیج وقیخانه با هم جدل می کنند که کدامیک، بیشتر کشته است.

پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در باره نقش این نیرو در سرکوب تظاهرکنندگان گفت : نیروی انتظامی “در حوادث اخیر خوش درخشید اما کسانی که در صحنه عملیات نبودند، امروز منتقد ناجا هستند”.


افشاگری تکاندهنده یک منبع امنیتی

یک سایت ایرانی در خارج از کشور از قول یک مقام امنیتی جمهوری اسلامی نوشت: در اعتراضات روزهای اخیر دستکم ۲۷۰ نفر به قتل رسیده اند

سایت زیتون ،در گزارشی نوشته است که یک مقام امنیتی که نخواسته است نامش فاش شود گفته که آمار کشته شدگان در ایران بیش از۲۷۰ تن است و حکومت از انتشار امار دقیق ان وحشت دارد .

این در حالیست که امام جمعه خامنه ای در تهران گفته: هدایت اعتراض‌ات را آمریکا، فرانسه و آلمان بر عهده داشتند.

احمد خاتمی گفت: سازماندهی شرارت بر همه روشن است. در راس شرارت آمریکا بود؛ با اعتراف خودشان. متاسفانه فرانسه و آلمان هم همراهی کردند.

در همین حال یک سرکرده عملیات بسیج گفته: حرکت‌های اعتراضی چند روز گذشته با هماهنگی‌های عجیب و غریبی شگل گرفته است. او اعتراف کرده که نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی برای اولین بار با هماهنگی و سازماندهی خاصی مواجه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، پاسدار سالار آبنوش حرکت‌های گسترده اعتراضی در بسیاری از شهرهای ایران که از جمعه گذشته آغاز شده را فتنه جدیدی خواند که به گفته او دفع آن با چیزی غیر از توجهات خدا و عنایات امام زمان ممکن نبود.

اظهارات این سرکرده بسیجی در حالی بیان می شود که روزنامه نیویورک تایمز نوشته: رژیم ایران اعلام می‌کند اعتراضات تمام شده اما شواهد چیز دیگری می‌گوید.

از سوی دیگر گروهی از نواندیشان دینی در داخل و خارج از ایران در همصدایی و همدردی با معترضان روزهای اخیر در ایران در بیانیه‌ای به سران جمهوری اسلامی هشدار دادند که استبداد مطلقه دوام ندارد و نوبت سرنگونی آنها نیز خواهد رسید.


فیلم زیر: این جوان خرمشهری را ناجوانمردانه کشتند

تصویری ماندگار از میثم عدگی پور در روز ۲۵ آبان ۹۸ و قبل از جان باختن. وی پس از اين كليپ كه در حال ضبط اعتراضات مردم در خرمشهر بود توسط نيروهاى امنيتى خامنه ای کشته شد. پيكر او همراه چند تن از دیگر جان باختگان توسط لباس شخصى ها به اهواز منتقل شد. در اين كليپ ميثم به زبان عربى مى گويد: هم اكنون محمره (خرمشهر)، اى برادران بشتابيد.




www.youtube.com/watch?v=kqMximg6eiI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



هم وطن November 20, 2019 09:03 PM

روحت شاد هم وطن که جان شیرینت را برای ازادی وطنت از چنگال اخوندا از دست دادی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush November 23, 2019 01:18 PM

قصاب‌های آخوندی از روزی بترسند که مردم ایران هم مسلح شوند، جوجه‌ها را آن زمان می‌توان شمرد؛ این جماعت وحشی عمامه بسر این را فراموش نکنند که در خارج هم آب خوش از گلوی اینها پائین نخواهد رفت، آن آخوند را که بدون تمبان از بیمارستان در آلمان فراری دادند به خاطر دارید؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو November 26, 2019 07:36 PM

بله فرماندار مسلمان که اعتقاد به دین اسلام دارد و روزی هفده رکعت نمازبرای خدا شناسی وبرای داشتن ویلائی دربهشت با هوری های انچنانی می خواند و مهرو جازمازش هم برپاست نمی تواند بگوید چه تعداد ازمردمان مسلمان را کشته است خدای محترم کجائی که چه جانورانی برایت نمازمی خوانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: