آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 6 آذر ماه 1398 = 27-11 2019

عکس؛ این دو دختر جوان تهرانی را سر بریدند!

مرد عصبانی که در جنایتی هولناک دست به قتل ۲ دختر و و یک زوج سالخورده زده بود اعترافاتش را در صحن دادگاه پس گرفت.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده درتماس مرد جوانی در نخستین ساعات بامدادی ۲۴ مهر سال گذشته با کلانتری ۱۳۲ نبرد که از قتل عام خانوادگی برادرش خبر داده بود کلید زده شد.

بدین ترتیب ماموران با حضور در محل جنایت مشاهده کردند که مرد ۴۷ ساله‌‎ای به نام سیروس که از ۴ سال قبل با همسرش اختلاف داشته در اقدامی هولناک دست به قتل ۲ دختر ۱۷ و ۱۹ به نام‌های ساناز و سولماز و پدر و مادرزنش ۷۹ و ۷۰ ساله اش زده است.

ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند که سیروس پس از قتل عام اعضای خانواده اش در نبود همسرش دست به خودزنی زده است که برادرش با حضور در صحنه جرم او را به بیمارستان منتقل کرده و از مرگ نجات داده است.

سیروس پس از درمان به قتل‌های هولناک که گلوی همه را با چاقو بریده بود اعتراف کرد و انگیزه اش را اختلاف با همسرش عنوان کرد و گفت: ۴ سال قبل از همسرم طلاق گرفتم، اما بخاطر فرزندانمان با هم زندگی کردیم که اختلافاتمان زیاد شده بود و همسرم همیشه تا صبح با گوشی موبایلش سرگرم بود و روز‌های آخر نیز به خانه نمی‌آمد و جواب تلفنم را نمی‌داد.

وی افزود: من که عصبانی بودم ادعا کردم می‌خواهم به شهر‌های شمالی بروم و از پدر و مادرزنم خواستم در نبود همسرم به خانه مان بیایند تا از بچه‌ها مراقبت کنند که در ابتدا به همه اعضای داخل خانه شیرموز مسموم دادم و شب وقتی همگی در خواب سنگین بودند آن‌ها را به قتل رساندم و تا صبح بالای سربچه هایم بودم و اشک می‌ریختم که در نهایت تصمیم به خودکشی گرفتم که برادرم سر رسید و مرا نجات داد.

ایران پرس نیوز




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: