آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 مرداد ماه 1400 = 25-07 2021

سوریه؛ هلاکت یکی دیگر از فرماندهان حزب‌الله+عکس

رسانه‌های لبنانی نزدیک به گروه شبه‌نظامی حزب‌الله از کشته شدن عماد الامین یک فرماندهان برجسته حزب‌الله لبنان در سوریه خبر دادند.

اسرائيل اخیرا در حملاتی متعدد پایگاههای نظامی رژیم سوریه که میزبان مقرها و زاغه‌های مهمات و سلاح شبه‌نظامیان وابسته به حکومت ایران است را هدف قرار داد که احتمال می‌رود عماد الامین در یکی از حملات کشته شده باشد.

به گزارش العربیه، خبر کشته شدن عماد الامین، ساعاتی پس از آن اعلام شد که دیدبان حقوق بشر سوریه، شنبه، 24 ژوئیه، خبر داد که سید احمد قریشی، فرمانده برجسته سپاه پاسداران نیز در خاک سوریه کشته شده است.

جزئیات کشته شدن این فرمانده سپاه پاسداران همچنان نامعلوم است و هنوز معلوم نیست که او در اثر حمله اسرائيل به حومه حمص یا در شرایط دیگری کشته شده است.

احمد قریشی، یکی از فرماندهان گروه شبه‌نظامی موسوم به «لشکر فاطمیون» است که از سال 2013 در سوریه حضور دارد. وی به همراه قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس در عملیات‌های نظامی متعددی در خاک سوریه مشارکت داشت.


مرد اول تروریست‌های حزب‌الله به هلاکت رسید
یکشنبه، 6 تیر ماه 1400 = 27-06 2021

دیدبان حقوق بشر سوریه از هلاکت عارف الجهمانی، یکی از فرماندهان ارشد نظامی حزب‌الله لبنان که به «مرد اول» این جریان تحت حمایت سپاه پاسداران در سوریه معروف است، خبر داد.

بنابراین گزارش، الجهمانی توسط افراد مسلح ناشناس در شهر صیدا، شرق درعا مورد اصابت مستقیم گلوله قرار گرفت و در جا کشته شد.

برخی منابع در منطقه پیش تر هشدار داده بودند که حزب‌الله به‌عنوان یکی از مهم‌ترین گروه‌های نیابتی حکومت ایران از آنچه درسوریه و همچنین در مجاورات با مرزهای اسرائیل اتفاق می‌افتد، مصون نخواهد ماند.

این منبع گفتند: حملات پیاپی ارتش اسرائیل به مواضع سپاه پاسداران در سوریه باعث خروج شمار زیادی از عناصر حزب‌الله از این کشور شده است.

منابع سوری نیز پیش تر از آغاز جابجایی و خروج تدریجی نیروهای حزب‌الله از سوریه گزارش‌هایی داده بودند.

حملات سنگین هوایی اسرائیل به مواضع شبه‌نظامیان ایران و حزب‌الله لبنان در سوریه، یکی از دلایل جابجایی شبه‌نظامیان این حزب در سوریه است.

به گفته دیدبان حقوق بشر سوریه، حملات سنگین هوایی اسرائیل به مواضع شبه‌نظامیان وابسته به حکومت ایران و حزب‌الله لبنان در سوریه، یکی از دلایل جابجایی شبه‌نظامیان این حزب در سوریه است.


سپاه پاسداران با مرگ دو سرکرده ارشدش متحمل ضربه شده
آدينه، 3 اردیبهشت ماه 1400 = 23-04 2021

رسانه‌های دولتی گفتند که سرتیپ پاسدار محمدعلی حق بین در اثر بیماری کرونا مُرده است اما عکسی از وی در بیمارستان با دو پای به‌ شدت باند پیچی شده باعث ابهامات یا تردیدهایی شد.

تایمز لندن در گزارشی درباره کشته شدن یا مُردن دو تن از سرکردگان سپاه پاسداران به فاصله سه روز نوشت: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی که در حال حاضر از دعاوی نفوذ اسراییل تلو‌تلو می‌خورد، با مرگ دو تن از افسران ارشدش که به فاصله سه روز اعلام شد متحمل یک ضربه شده است.

گفته شد یکی از آنها بر اثر بیماری قلبی درگذشت و دیگری بر اثر ویروس کرونا، اما زمان وقوع این دو مرگ باعث شایعاتی شده که آنها ممکن است در جریان انجام یک عملیات مجروح یا کشته شده باشند.

پاسدار سرتیپ محمد حسین حجازی ۶۵ساله که معاون قاآنی سرکرده نیروی تروریستی قدس و بازوی سپاه در خارج کشور بود، ابتدا گفته شد که در اثر بیماری قلبی مرده است.

مقامات بعداً روشن ساختند که حال وی بر اثر مسمومیت شیمیایی در جوانی‌اش در جنگ ایران و عراق در دهه۱۹۸۰ بدتر شده بود و این‌که وی چند ماه پیش از بیماری ویروس کرونا رنج برده بود... .




اردلان March 7, 2021 02:00 PM

خامنه ای این جنایتکار و سر نوکر بیگانگان بعنوان رهبر جمهوری عسلامی از حامیان اصلی تروریستهای حزب الله لبنان و فلسطینی بیشترین نیازهای مالی و تجهیزات کشتارهای جمعی آنان را تا کنون از جیب مردم اسیر ایران فراهم ساخته!
حذف خامنه ای و تمامی سران و مزدوران آدمکش و شناسایی شده رژیم بابرنامه و بصورت موفقیت آمیز توسط مبارزین مسلح اما مردمی باید به سر انجام برسد!
جوانان مبارز میتوانند محله به محله با یکدیگر نزدیک و متحد شوند و با تشکیل گروهایی که مزدوران آدمکش رژیم را شناسایی و معرفی کنند!
تقویت حس مبارزه جویی جوانان در برابر مزدوران تا دندان مسلح رژیم سبب تخریب روحیه بسیجیان و بهم ریختگی برنامه های آنان را ایجاد خواهد کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا March 7, 2021 02:45 PM

مشکل شماها عرعر کنان جمهوری جنایت و کودک کش اینست که شماها مردمی ندارید مردم ایران با اکثریت قاطع همراه و پشتیبان اسرائیل و امریکا هستند و با هر حمله ای که بمذدوران شما از طرف خلبانان توانای اسرائیل صورت می‌گیرد هورا می کشند
شما ها فقط عرعر میکشید و تهدید و دروغ , هر تروریست جنایتکاری در این کره زمین مسئولیت جنایت خود قبول میکند , ولی شما جنایتکاران شیعه شجاعت قبول مسئولیت را ندارید , شماها و یاران تروریستتان شما فقط توانائی کشتن کودکان , زنان و انسان‌های بی سلاح را دارید دوستان اسرائیلی مردم ایران دریک قدمی شما دروغگویان و جانیان هستند , ولی شماها قربان صدقه اخوند کودک کش میروید و در تاریکی از ترستان عربده میکشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا March 12, 2021 03:51 PM

مردک پفیوز چاقو کش , برو جنازه های مزدور شیعتان را در سوریه جمع آوری کن , حنای تو برای ملت ایران دیگر رنگی ندارد
حنای شما برای حسن نصراله و دیگر ادم کشان مثل خودتان قابل استعمال است

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود March 12, 2021 05:02 PM

سفارش سنگ پا از چین کشور دوست وبرادر وغارتگر باری خودت ورهبر الدنگت بده تنت میخاره یک موشک تبدیلت کنه به کتلت

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی March 12, 2021 05:38 PM

لاف زدن وگزافه گوئی های بی پایه واساس در جمهوری ولایت فقیه یک اصل نهادینه شده است پایوران این حکومت جاهل و درمانده آنقدر بی آبرو و وامانده شده اند که بعضا سخنانی میگویند که در میان خودشان هم مشتری ندارد در حقیقت چرند گوئی و سرهم کردن اباطیل از سوی کارگزاران رژیم ولی فقیه همان ماهیتی را دارد که در قدیم بعنوان قمپوز درکردن از آنها یاد میشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو March 12, 2021 10:27 PM

سرکرده نیروی قدس انکارقدرت بینائی شان کم شده ولازم است ازاحمدی نژاد عینکی قرض کنند که ببینند احمدی نژاد با هزینه دها میلیارددلار اسرائیل را محو و ازنقشه جهان پاک کرده است ودیگری نیازی به خراب کردن دیوارنیست ! !بیشرف تازی فقط قدرت خراب کردن دیوارهای اتاق زن بی سرپرست فقرزده درایران را دارید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


چنگال عدالت !!! April 20, 2021 09:49 PM

ویروس جدید، «ویروس مرگ سرداران سپاه» است که «پاندمی» آن به جان یکایک این اجنبی تباران ایران فروش خواهد افتاد

یکی به یکی، جان این «وحوش اسلامی» را خواهد گرفت

«ترس و نگرانی عمیقی» در جان یکایک این به اصطلاح «سرداران اسلام» (خون آشام ومرتجع) افتاده و یک به یک در «گرداب مرگ درد آور» خویش گرفتار خواهند شد

هیچکدام از این فرماندهان پوشالی و خون آشام سپاه، شب ها خواب خوشی ندارند و شب ها با لرز، دلهره، ترس و وحشت به رختخواب خود می روند و از فردای خود و خانوادهٔ خود بسیار بسیار ناآگاه و نگرانند

حالا همین فردا دیوانهٔ روانی حسین سلامی، سرکردهٔ سپاه اشغالگران از اختراع جدید سپاه، «دستگاه سکته یاب» پرده برداری خواهد کرد تا شاید کمی از نگرانی ها و وحشت همقطرانش بکاهد
حتی اختراعات و پژوهش های عجیب سپاه در زمینه های:
• دستگاه کرونا یاب اسلامی!
• دستگاه سکته یاب اسلامی!
• دستگاه رادیو اکتیو یاب اسلامی!
• دستگاه میکروب یاب اسلامی!
• دستگاه ویروس و باکتری یاب اسلامی!
هم کمکی به جان فرماندهان پوشالی سپاه نخواهند کرد

«ویروس پاندمی نابودی سران سپاه» در حال شیوع سریع خود در میان سپاهیان است و آنها را یک به یک «به کام شیرین مرگ و بهشت برین شهادت اسلامی» خواهد برد

دیدارتان در دوزخ، شاد باد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آغاز شمارش معکوس !!! April 20, 2021 10:25 PM

آغاز شمارش معکوس مرگ سرکردگان سپاهیان خون آشام در ایران اشغالی شروع شده
هر چند هفته، یک فرماندهٔ پوشالی سپاه در گوشه و کنار ایران بطور «مرموزی» سَقط، تلف و حذف خواهد شد
لیست بلندی از اسامی این خون آشامان اسلامی را سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی خارجی در اختیار دارند و در هرکجا، در هر زمان و با هر توانایی که در دست دارند با آن مقابله خواهند کرد

رضایی، سلامی، دهقان، قاآنی، فدوی، حاجی زاده، تنگسیری در صدر لیست سازمان های اطلاعاتی بیگانه قرار دارند
با حذف افراد بالا، درهم شکستگی در صفوف سپاه ایجاد خواهد شد و بقیه حساب کار خود را خواهند کرد که به فروپاشی کامل ارکان سپاه اشغالگران اسلامی منجر خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو April 21, 2021 02:32 AM

احتمالا دو جبهه موافق و مخالف مافیائی درون نظام به جان یکدیگر افتاده اند و یکدیگر را حذف میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان April 21, 2021 07:57 AM

بنظر من سقط شدن فرماندهان سپاه قدس یکی پس از دیگری به احتمال قوی توسط خطرناکترین ویروس حال حاضر جهان یعنی مافیای تحت امر خامنه ای این سر نوکر بیگانگان انجام گرفته!
به احتمال بسیار حذف دیگر سران سپاه و دیگر دست اندرکاران رژیم که خارج از حیطه مافیای مذکور میباشند یکی پس از دیگری انجام خواهد گرفت!
همچنین به احتمال زیاد انجام این ترورهای سیاسی و نظامی درون رژیم برای استحکام پایه های لرزان جمهوری عسلامی از سوی بیگانگان اربابان ملاها برنامه ریزی شده و میتواند در ارتباط با افسانه برجام۲ ارتباط مستقیم نیز داشته باشد!
در آخر: تمامی ترورهای انجام گرفته از ابتدای اشغال ایران توسط خمینی جنابتکار و یاران بی سروپایش تا کنون با همین هدف و توسط مافیای مذکور اجرا شده!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاپور April 23, 2021 10:16 PM

جناب اردلان،
سرکردگان سپاه باید بسیار خوشوقت باشند که با ایست قلبی، ویروس و مواد رادیواکتیو شهید راه علی چلاق بشوند چراکه در صورت فرار از چنین شهادت، دچار رذالت و قطعه قطعه شدن در کف خیابان خواهند شد و دقیقا جلوی چشمانم متجسم است که بچه های خیابان با چوب و میله اعضای بدنشان را تکان تکان داده و بروی جسم بیجانشان ادرار میکنند
خوشبختانه زنده نبوده و احساس دردناکی از این وضع فقط نثار فرزندان و بستگان آنها خواهد بود و آنموقع خواهد بود که لیست قیمت گوشت و مرغهایی را که تناول کرده اند بدستشان خواهد آمد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاپور April 23, 2021 10:25 PM

درس عبرت برای همه !؟
اگر، چند روز و یا هفته قبل از بدرک واصل شدن این جنایتکاران، بدانها میگفتید که راهت اشتباه است و همین امروز توبه کن ! یک گلوله در پیشانی جنابعالی میکاشتند
چهل و سه سال است که بنده میگویم و مینویسم که :
حتی یک سلام و علیک با آخوند جنایت علیه بشریت است و عواقب مهیب (کفاره) دارد، کسی باور نمیکند همکاری نزدیک از این نوع که جای خود دارد و کمترین عواقبش همین است که میبینید
این داستان تعلق به دیروز و امروز ندارد و از چهارده قرن پیش همین بوده این چه دین آسمانیست که ۹۵% از خلفا، امامان و سرکردگانشان بدست مردم عادی، آنهم به فجیع ترین شکل، بقتل رسیده اند؟
اگر این الله درب خانه مرا زده و بخواهد مرا پیغمبر بکند، درب را باز نمیکنم که نمیکنم نمیخواهم پیغمبر آسمانی بشوم

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسمال در نیویرک May 11, 2021 02:03 PM

افسر فقط در ارتشه هر گاو چران و پشت کوهی که افسر نمیشه بقول خود پاسدار قاسمی نه سواد داره نه بلد هست با اسلحه کار کنه یک مشت دزد و آدم کُش لات را کردن افسر بدون دانشگاه دیده و ستاد جنگ دیده مثل خود خامنه ای که رفسنجانی الکی الکی کردش رهبر و در اقیانوسی از خون غوطه میخورد و مادران داغ دیده همیشه نفرینش میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اخراج بدون و شرط !!! May 11, 2021 08:57 PM

پوتین و بویژه بشار الاسد خواستار «خروج بدون قید و شرط » رژیم آخوندی و سپاه قدس از تمامی خاک سوریه هستند

اما پوتین به این نکته حساس و مهم آگاهی کامل دارد که با اخراج سپاه قدس از سوریه، رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی «هرگز پیمان رژیم دریای خزر را به تصویب مجلس آخوندی» خود نخواهد رساند

این پیمان ضد منافع ملی ایران که شامل «جدا شدن بخش وسیعی از حاکمیت و تمامیت آبی ایران در دریای خزر» و «ثروت های گرانبهای آن» (نفت، گاز و شیلات) ایران را به نفع روسیه و دیگر شرکای غارتگر آن خواهند بلعید و بزرگترین فاجعهٔ جدا شدن از خاک ایران بعد از ترکمنچای سال ۱۸۲۹ میلادی در تاریخ ایران خواهد بود

پوتین شطرنج باز با فرستادن وزیر خارجهٔ خود سرگی لاواروف به تهران در فروردین ماه خواستار «تصویب فوری» این پیمان در مجلس ایران شده بود

پوتین شطرنج باز، بدنبال «۲ حرکت استراتژیک» در روی تختهٔ شطرنج سیاسی در:
- خاورمیانه (تنگهٔ هرمز)!
- آسیای مرکزی (جنوب خزر)!
- قفقاز جنوبی!
- غرب آسیا (شرق مدیترانه)!
است، تا «حاکمیت، قدرت، نفوذ و حضور روسیه» را در آن مناطق برای دراز مدت (قرن ها) «تضمین» شوند

برای رسیدن به آن اهداف دراز مدت استراتژیک روسیه،« ۲ مانع استراتژیک» در مقابل آن «۲ حرکت استراتژیک» قرار دارند و برداشتن آن موانع در دست رژیم آخوندی است و کلید حل موانع در تهران است

این ۲ حرکت استراتژیک روسیه:
• جدا کردن حاکمیت حقوقی و تمامیت آبی ایران در دریای خزر و بلعیدن حق ایران توسط روسیه!
• «اخراج بدون قید و شرط سپاه قدس» از سوریه و جایگزین کردن بشار الاسد در سوریه با یک ژنرال سوری حامی مسکو!

(پوتین و اسد بدرستی می دانند تا وقتی که رژیم اسد در قدرت باقی بماند، «ثبات و امنیت» به سوریه، هرگز باز نخواهند گشت و سوریه بطرف فروپاشی خواهد رفت، اما پا فشاری رژیم اشغالگر آخوندی در نگه داشتن اسد بر سر قدرت است، که به ادامهٔ جنگ خونریزی، بی ثباتی و نا امنی در شرق مدیترانه و فروپاشی کشور سوریه خواهد انجامید)

رژیم باجگیر آخوندی هم تقریبأ به عمق فاجعه پی برده و اعتراف ظریف بهترین اثبات این ادعاست
سفر دو ماه پیش قالیباف به مسکو و استقبال سرد کرملین، گویای همین بود که مسکو خواستار «تصویب فوری» این پیمان حقوقی جدید خزر (ترکمنچای ۲۰۲۱) شده بود
برای همین هم بود که از لاواروف در تهران، پذیرش گرمی صورت نگرفت
پوتین مثل همیشه بدنبال «حرکت مخرب» دیگری در روی «تختهٔ شطرنج سیاسی» برای به زانو انداختن و التماس کردن رژیم فاشیست و ایران فروش اسلامی از روسیه خواهد بود

منتظر آن باشیم در هفته ها و ماه های آینده، روسیه رای به قطعنامهٔ «خروج بدون و شرط رژیم جنایتکار اسلامی از سوریه»، در شورای امنیت سازمان ملل علیه رژیم فاسد اسلامی خواهد داد که اشک، گریه و زاری سیدعلی را در خواهد آورد و آنها را به زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل ولادیمیر پوتین، تزار وقت روسیه، وادار خواهد کرد
پوتین هرگز از دسیسه بازی، ایجاد توطئه و دشمنی با ایران، دست بر نخواهد داشت و نوار صوتی ظریف بهترین گویای آن بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو May 11, 2021 09:19 PM

بدون شک و شبهی روسیه چندچهره درصدد گول زدن اسرائیل است هرچند با اسرائیل برحمله و بمباران کردن مقرسپاه پاسداران به توافق رسیده باشد روسیه همانند گذشته به پولهای دلاری کلانی سپاه پاسداران که ازخامنه ای نصیب شده و میشود و خواهد شد نیازمبرمی دارد واگرآنها را ازسوریه بیرون کند باید پوتین مخارج و هزینه نظامیون وتشکلات نظامی اش درسوریه بنتهائی تقبل کند که هرگزچنین نخواهد کرد بدون شک وشبهی روسیه میلیاردها دلارازتوافق برجام اوباما به حکومت تازی وارسال شدن به سوریه توانست سوریه را تصاحب کند برای همین مورد هم می باشد هم اکنون هم برای احیای برجام دروین وروان شدن میلیاردها دلاربایدنی به گنجینه خامنه ای تمامی تلاش وکوشش را می کند خامنه ای جنایتگربرای خوشگذارنی سپاه پاسداران درسوریه پولی پرداخت نمی کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام May 11, 2021 10:41 PM

خامنه ای و همدستانش ماموریت خود را که نابودی چندین نسل در ایران بود بخوبی انجام دادند و در این بین نسل ما هم سوخت ولی مردم ایران هم فهمیدند که اسلام یعنی چه ای پاسدار و بسیجی که داری این سطور را میخوانی بدان که خامنه ای ترتیب تو را هم خواهد داد تا دیر نشده به مردم بپیوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا June 27, 2021 04:17 PM

دست توانای دوست و هم رزم ملت ایران اسرائیل یک بار دیگر پس گردنی به ادم کشان حسن خصرالهٔه زد و یکی از ادم کشان او را از صحنه خارج کرد
این ادم کشان با کمک جنایتکاران سپاه خامنه ای کودک کش و بشار اسد این جنایتکار حرفه ای بیش از ۶۰۰،۰۰۰ زن وانسان های سوری را قتل عام کردن
این ادم کشان حرفه ای طبق آمار سازمان ملل بیش از ۱۰۰۰۰ کودک بیگناه را سلاخی کردن ، اینها یک پای دیگر از جنایات خود فراتر رفتند و شماری از این نگون بختان را با گاز جنگی کشتند ، کاری که المان هیتلری و فاشیست های هیتلری از آن پرهیز کردن اخوند های جنایتکاری که لب فرو بستید وجیب های گشاد خود را پر می‌کنند، ننگ بر شما

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: