آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 9 آذر ماه 1398 = 30-11 2019

خاکسپاری دو تن دیگر از جان باختگان قیام+فیلم

فیلم زیر: مراسم خاکسپاری امیر الوندی مهر که در شیراز بدست مزدوران خامنه ای بر خاک افتاد

خبرگزاری هرانا – پیکر نوید بهبودی یکی از معترضان کشته شده در جریان اعتراضات سراسری در قلعه حسن خان تهران روز چهارشنبه ۲۹ آبان پس از تحویل به خانواده در قبرستان مَهویزان در شهرستان صومعه سرا به خاک سپرده شد. پیکر میثم احمدی یکی دیگر از معترضان که در کرج کشته شده بود نیز روز سه‌شنبه ۵ آذرماه در کرج به خاک سپرده شد. از روز جمعه ۲۴ آبان ماه در واکنش به افزایش قیمت بنزین، تجمعات اعتراضی در بسیاری از نقاط کشور برگزار شد. به گفته قاسم میرزایی نیکو، نماینده دماوند در مجلس، این اعتراضات در بیش از ۵۰۰ نقطه کشور رخ داده و بیش از ۱۳۰ نفر طی آن کشته شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، پیکر دو تن دیگر از معترضان کشته شده در جریان اعتراضات سراسری در شهرهای کرج و قلعه حسن خان (شهر قدس تهران) به خاک سپرده شد.

هویت این شهروندان “نوید بهبودی و میثم احمدی” توسط هرانا احراز شده است. نوید بهبودی روز یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ در جریان اعتراضات سراسری در قلعه حسن خان تهران در اثر اصابت گلوله به قتل رسید.

پیکر آقای بهبودی پس از تحویل به خانواده به به روستای مَهویزان، در حوالی شهر گوراب زرمیخ از توابع شهرستان صومعه‌سرا منتقل شد و روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه ۹۸ در قبرستان این روستا به خاک سپرده شد.

نوید بهبودی، ۲۳ ساله. مجرد، اصالتاً اهل گیلان و ساکن قلعه حسن خان (شهر قدس تهران) بوده است. وی به عنوان مدلینگ مشغول به کار بوده است.

مَهویزان روستایی در شمال غربی استان گیلان ایران است. این روستا در حوالی شهر گوراب زرمیخ از توابع شهرستان صومعه‌سرا گیلان قرار دارد.

میثم احمدی، نیز روز سه‌شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۸ در جریان اعتراضات سراسری در منظریه کرج در اثر اصابت گلوله به روده‌هایش زخمی و به بیمارستان منتقل شد. آقای احمدی پس از شش روز در تاریخ ۳ آذرماه در بیمارستان جان خود را از دست داد.

پیکر میثم احمدی دو روز پس از آن به خانواده‌اش تحویل داده شد و روز سه‌شنبه ۵ آذرماه ۱۳۹۸ در قطعه ۲۶ قبرستان بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد.

یک منبع مطلع در این خصوص به هرانا گفت: “نامزد میثم با گریه می‌گفت وقتی میثم رفت هنوز زیر ناخن‌هایش روغن ماشین بود؛ آرزوهای زیادی داشت؛ داشتیم ازدواج می‌کردیم که رفت. قرار بود دو هفته بعد جشن عروسی بگیریم که رفت…”.





www.youtube.com/watch?v=ACIRwYkwck0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان November 30, 2019 01:18 PM

پس از سوگ واری و شرکت مردم در غم از دست دادن عزیزان جانباخته در راه آزادی میهن نوبت به انتقام گیری خونهای بیشمار فرزندان این آب و خاک خواهد رسید!
اینک که رژیم خون آشام اهریمنی ولایت وقیح که نقاب از چهره زشت و کثیف خود برداشته جای آن دارد که مردم با تهیه هر گونه ابزار دفاعی در دست بصورت هماهنگ تر از گذشته در سراسر کشور پای به این میدان کارزار بگذارند و فرزندان بی تجربه و کم تجربه خود را در این جنگهای خیابانی نابرابر با دژخیمان تا دندان مسلح رژیم تنها نگذارند که دیگر اشتباهات تاکتیکی مبارراتی گذشته را تکرار نکنند!
زنده پیروز باد قیام مردمی، پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: