آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 9 آذر ماه 1398 = 30-11 2019

فیلم؛ گزارشی از گرانی در بازار تهران و گریه‌ مادران

در کلیپ دردناک زیر صحنه شکایت و گریه مادران و پدرانی را مشاهده می کنیم که در بازار تهران از تهیه غذا و مایحتاج زندگی برای فرزندانشان عاجز هستند.

این در حالیست که در گزارشی آمده است که با وجود کمبود شدید مالی حکومت، هنوز هم سازمان های وابسته به ولایت فقیه که همگی جنبه تبلیغاتی برای رژیم دارند، بخش عمده ای از بودجه دولتی را در اختیار می گیرند.

سایت ایران‌بودجه در گزارشی اعلام کرده است که امسال چیزی حدود سه‌هزار و۱۴۷ میلیارد تومان به صورت مستقیم از ردیف‌های اصلی بودجه به نهادهای مذهبی اختصاص دارد که با احتساب بودجه بیت “روح‌الله خمینی” و نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، به بیش از سه‌هزار و۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد. به این موارد باید بودجه شبه‌نهادهای سیاسی ایدئولوژیک و هم‌چنین نهادهایی که فلسفه وجودی آن‌ها سازمان ولایت فقیه است را نیز اضافه کرد:

دولت در حالی برای این نهادها بودجه کلانی تخصیص می دهد که بخش زیادی از جمعیت ایران، در حدود ۶۰ میلیون نفر زیر خط فقر و در معرض گرسنگی و سوءتغذیه قرار گرفته‌اند. دولت توانایی تامین مالی یارانه‌های معیشتی را ندارد و برای پرداخت این یارانه‌ها، لنگ ۳۰ هزار میلیارد تومان است و برای فشار بر مردم و پر کردن خزانه خود شتاب‌زده و دست‌پاچه قیمت بنزین را گران می‌کند.




www.youtube.com/watch?v=PAbDuV6xwok

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



رویا November 30, 2019 09:41 PM

وقتی مردم دارند صحبت میکنند بهترین موزیک متن هم آزار دهنده است! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: