آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 دی ماه 1398 = 22-12 2019

اعتراضات؛ یاوه گويی برادر رفسنجانی/واکنش مردم

تیتر ایسنا از خلاف‌گویی علنی محمد هاشمی رفسنحانی

بهارنیوز: محمد هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا مدعی شده است كه طرح استعفای حسن روحانی ریشه در آمریکا دارد! و اعتراضات اخیر هم توسط خارجی‌ها تدارك دیده شده بود زیر به زعم وی (كه تیتر این خبرگزاری هم شده است): «نمی‌شود۱۲شب بنزین گران شود و ۸ صبح مردم به خیابان بیایند.»

این در حالیست كه اگر خبرگزاری ایسنا و خبرنگارش كمی به خود زحمت می‌داد و این خلاف‌گویی هاشمی را به او یادآور می‌شد كه تصمیم افزایش 3 برابری بنزین ساعت 12 شب پنجشنبه اعلام شد و تظاهرات نه از ساعت 8 صبح جمعه بلكه از قبل از ظهر روز شنبه آغاز شد. همین بی‌توجهی به یك موضوع خبری و كاهش فاصله (36 ساعته به 8 ساعت) عملا باعث نتیجه‌گیری «توهم توطئه‌ای» می‌شود تا بگوید: اینکه موضوع حوادث آبان‌ماه به بنزین ربط داشته باشد حرف صحیحی نیست؛ ساعت دوازده شب اعلام شده که قیمت بنزین افزایش یافته و هشت صبح مردم به خیابان آمدند. معلوم است که این به خیابان آمدن به خاطر آن گران شدن نبوده است...!

اظهارات هاشمی در این مصاحبه عموما بر اساس تئوری «توهم توطئه» بوده و هر كجای مصاحبه، خبرنگار از او درباره مستندات ادعاهایش می‌پرسد، او براحتی با اظهار نمی‌دانم، ندارم، شاید، احتمالا، و... از اثبات ادعاهایش طفره می‌رود. جالب اینكه مخاطبان این خبرگزاری در كامنت‌های خود از خجالت وی در آمده كه تعدادی از آنها را در زیر می‌خوانید.:

اره فقط آمریکای جنایت کار . خدا به زمین سرد بزنتش . مرگ بر آمریکا.....هههههه

جناب هاشمی شما ن تلویزیون میبینید ن فیلمی درگیری مردم رو دیدید ن درجریان اعتراف گیری هستید پس برای چه مصاحبه کردین؟؟!!!! اینکه فقط انگشت اتهام رو بسمت کشورهای بیگانه بگیرید؟؟؟ و مردم معترض رو رهگذرانی ک وقتی اعتراض رو دیدند در اثر هیجان آنی همراه شدند بدون اینکه واقعا قصد این رو داشته باشند که صدای اعتراضشون رو به گوش رهبر برسونند؟؟ اینکه همه چیز را بگوییم امریکا و اسراییل راه حل نیست برادر

یعنی ملت خواب نبودن ساعت ۱۲ شب؟ حتما بیدار بودن؟

حالا هرچی زمان ازآن فجایعه ای که بوجودآورده اندمی گذرد اظهارنظرهایی می کنند که یا بر پایه دروغ است و یا دور از حقیقت .......

چه تحلیل های آبکی !!!!!! یاد سخن دکتر شریعتی افتادم که از یک جامعه شناس میخواهند که تحلیلی از وضع موجود ارائه بدهد دقیقا مطابق خواسته کارفرما نطر میدهد.خدا پدر آقای محمدهاشمی را بیامرزد که پسرش با او نرفته.

بنزین پنج شنبه شب گران شد مردم شنبه ساعت ۱۰ صبح اعتراض کردن. ای کاش خبرنگارتون این مطلب ساده رو به ایشون میگفت

ممنون از توجهتون. مردم در تهران روز شنبه اعتراضات علنی کردن. اما طبق گزارشها در اهواز و مخصوصاً سیرجان از همان روز جمعه اعتراضها آغاز شده که در این شهرستان متاسفانه به جان باختن یک نفر هم منجر شده است.

شما وقت بازنشستگیتون خیلی وقته گذشته ، برید خونه نوه بزرگ کنید مردم رو ول کنید به حال خودشون بهتر از شما ملکت داری میکنیم قول میدیم

مشکل اصلی و اساسی از آنجا شروع می شود که جنابعالی در بطن جامعه زندگی نمی کنید و در بین مردم کوچه و بازار نیستید و حتی صدا و سیمای .... جمهوری اسلامی را نگاه نمیکنید لذا تحلیل هایتان نیز کاملا غیر واقعی و بر اساس توطئه توهم است.

به نظرم این آقا اصلا صلاحیت اظهارنظر در این موضوع را نداره و گزینۀ خوبی برای مصاحبه در این زمینه نبوده. حرفاش کاملا عامیانه و تکرار حرفای کسانی است که «توهم توطئه» دارند و همه مسائل کشور رو به آمریکا و اسرائیل و شرق و غرب نسبت میدن؛ انگار نه انگار که مردم هم مشکلات دارند و هم عقل و درک و فهم.

به شعور مخاطبان توهین نکنید. مگر بیگانگانی خبر داشتند قرار است دزدکی و بدون اعلام قبلی ،قیمت بنزین یکشبه سه برابر شود که بخواهند برای شورش و اعتراض برنامه ریزی کنند ؟!!

یکی اینو از برق بکشه بیرون. دوره شما دیگه تمام شد.

همین 2 گانه حرف زدن‌ها تان بوده که مردم هیچوقت از هاشمی ها خوششون نیومد.

مردم دوره ریاست تان بر صدا و سیما را از یاد نمی برند.

راست میگه همه مشکلات کشور از آمریکا و اسرائیله...چند روز قبل رفتم نون سنگک بگیرم،فروشنده گفت باید حتما نون کنجدی بخری که گرونتره.ساده نداریم...به نظرم ایشون هم اجیر شده استکبار جهانی بودن!!

چی بگه بنده خدا ...خوب می دونن که ............ چون پرده در افتد نه تو مانی و نه من

نون به نرخ روز خوردن با خانواده هاشمی عجین شده

خیلی اشتباه کردیم که قدرت را به شما و امثال شما دادیم،اشتباه بزرگی بود.

کلا ادم قاتی میکنه تو این ممکلت. مثلا یه سری اصولگراها و پایداری‌چی‌ها از یه طرف از صبح تا شب به دولت فحش میدن ازون طرف یکی میاد میگه دولت اختیارات چندانی نداره استعفا بده روحانی، میپرن بهش و پرونده سازی که این از دشمن خط می‌گیره، اینم از افاضات ایشون..



arzhang December 22, 2019 03:52 PM

خدا میداند رژیم چقدر به این بدبخت پول و مال داده که ایشان هنوز از رژیم دفاع میکند با وجود اینکه میدونه علی خامنه ای برادرش را بطور فجیعی ترور کرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


بینام December 22, 2019 04:50 PM

لعنت به روح کثیف برادر سگ صفت ات که به ملت ایران خیانت کرد مطمئن باش یک روزی استخوانهای پوسیده خاندان هاشمی هم مثل بقیه غذای سگها خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک پرسا December 23, 2019 02:33 AM

- از نسل آخوند و ملا بدور باش که اگر دوستت باشند، مال تو را می خورند و اگر دشمنت باشند، خونت را می ریزند ( میرزا خان کرمانی )

- بوی گند و بیزاری، برخاسته از لجنزار نام و نشان_ آن پس ماندگان تخم ناپاک تازیان، سرزمین بخون و خاکستر خفته ایران و ایرانی را به سوی سیاهی و تاریکی و پریشانی و پس ماندگی کشانده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: