آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 بهمن ماه 1398 = 11-02 2020

پدر من با شرافت زندگی کرد شما چطور؟+فیلم

فیلم زیر: واكنش تند فرزند مسعود کیمیایی به اظهارات شهاب حسینی: پدر من با شرافت زندگی کرد شما چطور؟

پولاد کیمیایی در ویدئویی 12 دقیقه‌ای علیه شهاب حسینی، پرویز پرستویی و حامد بهداد دست به افشاگری‌ زد و خطاب به حسینی گفت: بدبخت! تو اندازه ی این حرف ها نیستی؛ پدر من با شرافت زندگی کرد شما چطور؟

صحبت های تند پولاد کیمیایی در واکنش به انتقاد توهین‌آمیز شهاب حسینی علیه مسعود کیمیایی در جشنواره فیلم فجر است كه با واكنش فعالان سینمایی و هنری علیه حسینی مواجه شده است.


ای هنربند حکومتی نانت را در خون ما نزن

یکی از هموطنانی که همسر و دخترش را در هواپیمای ساقط شده اوکراینی توسط سپاه پاسداران از دست داده در واکنش به سخنان هنربند حکومتی درباره قربانیان این هواپیما در صفحه فیسبوک خود نوشت: نانَت را در خونِ ما نزن..

حامد اسماعیلیون نوشت: شهاب حسینی! لازم است تذکر بدهم که بهتر است بعد از راه رفتن بر فرش قرمز و لذت بردن از اکران فیلمت در جشن‌واره اسمی از آن ۱۷۶ بی‌پناهِ بی‌گناه نبری. من نماینده‌ی همه نیستم ولی دست‌کم دوست ندارم اسم دو عزیز من در میانِ آدم‌هایی باشد که تو غصه‌شان را می‌خوری. ما خودمان راه سوگواری را بلدیم...


با هنربند حکومتی جشنواره فجر آشنا شوید+فیلم

روز گذشته هنربند حکومتی شهاب حسینی با حضور در جشنواره فجر به تحریم‌ کنندگان حمله کرد.

به گزارش رادیو فرانسه، مسعود کیمیایی، از کارگردان‌های مشهور سینمای ایران، روز یکشنبه در اعتراض به «روزگار سخت مردم» ایران از حضور در جشنواره دولتی فیلم فجر خودداری کرد. اما شهاب حسینی با حضور در این جشنواره به کسانی که این جشنواره را تحریم کرده‌اند، شدیدا حمله کرد.

به دنبال انهدام هواپیمای اوکراینی توسط سپاه پاسداران، بسیاری از هنرمندان ایرانی در رشته‌های مختلف به نشانه اعتراض به وضعیت موجود و همدلی با خانواده‌های قربانیان حوادث اخیر، از حضور در جشنواره‌های فجر انصراف دادند.

کیمیایی از جمله اولین هنرمندانی بود که با انتشار ویدیویی کوتاه به انهدام این هواپیما اعتراض کرد و از حضور در این دوره از جشنواره فیلم فجر انصراف داد. او با تاکید بر «روزگار سخت مردم» ایران، گفت که «سمت و سویم همیشه مردم» است. کیمیایی حتی گفت که «دلم نمی‌خواهد فیلمم در جشنواره فجر نمایش داده شود.»

تحریم جشنواره‌های فجر از سوی جمعی از هنرمندان در حالی است که شهاب حسینی با حضور در جشنواره فجر به تحریم‌کنندگان حمله کرد و گفت: «ما هنرمندیم؟ ادعایمان می‌شود؟ پس صدای مردم باشیم تا خسارات را کم کنیم و کاری کنیم بدون خسارت حرف آنها را بزنیم. یکی می‌گوید به جشنواره نمی‌آیم، خب نیا.»

برخی از کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی نوشتند: دوستانی که از خیانت این هنربند حکومتی اخیرا تعجب کرده بودند، از وی انتظار زیادی داشتند، او در دست و پابوسی دیکتاتور اعظم پیشینه ای طولانی دارد!




www.youtube.com/watch?v=jsDDvNYekPU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



shahla February 10, 2020 12:14 PM

از کوزه همان برون تراود که در اوست، روزگار تو هم فرا میرسد که دلت بدرد اید،تا آنموقع بهتر است که دهان گشادتر را ببندی آقای حسینی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush February 10, 2020 01:18 PM

امیدوارم مردم در این بازی شرکت نکنند فرقی بین حسینی و کیمیایی نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


قاسم February 10, 2020 01:30 PM

آقای حسینی تو از یک جنایتکار چطور تعریف و تمجید میکنی انسان از انسانیت خودش بیزار می‌شود وقتی زبان امثال شما در حضور یک رهبر جانی و مافیایی اینطوری به لرزش می افتد مگر نمی بینی که کشوری ثروتمند مثل ایران را طوری ویران کرده که همه افسرده همه به نان شب محتاج آخر ما از امثال شما انتظار بیشتری داریم چطور شما بانی این همه فلاکت را نمیبینی ایران را ویران کرده همین رهبر کثیفالشن چرا اینقدر بی خبریم که خون جوانان این وطن برایمان بی اهمیت جلوه کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام February 10, 2020 02:50 PM

اگر این بسیجی تخم تازی چیزی به جز ماله کشی برای رهبرش از دهان کثیفش بیرون بیاید جای تعجب دارد بگذارید خودشان را لو بدهند تا مجازاتشان سریعتر و آسانتر انجام شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasie edalat February 10, 2020 11:19 PM

اقای حسینی
به زباله دان سینمای ایران خوش امدی
بهروز وثوقی ابدی شد ولی از تو خودفروش برای همیشه با تف و لعنت یاد خواهد شد
واقعا قیمت تو همین بود

ننگ برتوباد

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو February 11, 2020 04:01 PM

هزاران درود به شرافت تو فرزند خلف پدر هنر هفتم ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


ziba February 11, 2020 05:38 PM

حرف حسابی حرف "koroush"!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Sar February 11, 2020 09:36 PM

شهاب حسيني يك مزدور به تمام معني است البته اقاي كيميائي هم با توجه به همكاري اش با سيستم خيلي بهتر از أو نيست وي دوست گرمابه و گلستان سعيد امامي معاون وزارت اطلاعات بود با كمك وي گوگوش خائن را براي تبليغ إصلاحات و بعنوان سفير فرهنگي خاتمي شياد دور دنيا فرستاد متاسفانه همه اين أفراد فاسدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: