آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 آذر ماه 1398 = 02-12 2019

اعتراضات؛ نیویورک‌ تایمز: ۱۳۰ کشته تنها در یک..

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی به اعتراضات اخیر در ایران پرداخته و با اشاره به سرکوب‌های گسترده نیروهای امنیتی در ماهشهر در استان خوزستان شمار کشته‌های این شهر را طبق اطلاعات منابع محلی، ۱۳۰ تن اعلام کرده است.

نیویورک‌تایمز سرکوب اعتراضات آبان‌ماه را "بیرحمانه" و این حوادث را "بدترین" ناآرامی‌های ۴۰ سال اخیر در ایران قلمداد کرده است.

علی ساری یک عضو مجلس شورای اسلامی از استان خوزستان امروز با اشاره به آمار کشته شدگان، زخمی‌ها و افراد بازداشتی در پی ناآرامی های اخیر، گفت: این آمارها را ما از رئیس امنیت کشور که شخص وزیر است می خواهیم و استیضاح وزیر کشور ریشه در همین موضوع دارد که بیاید و آمار و علت ها را ارائه دهد که چرا این اعتراضات و اتفاقات به این شکل در آمد..



حقیقتگو December 2, 2019 06:03 PM

روزنامه نگاران محترم ومردم ایران دوست نیویورک تایمز قدری به خواندن آنچه که مطبوعات اروپائی درآنچه برمردم ایران روا شده را انتشاردادند توجه کنند جزء چند خبرکوتاه چندجمله ای که مورد توبیخ حکومت آخوندی قرانگیرند و روشوه های انچنانی شان دچارلغزش نشود انتشاردادند و نه ازایران دیگرخبری انتشارمی دهند ونه ازعراق وسوریه ! آنچه داعش شیعه درخارومیانه با ضرب وشتم و کشتارمردم چپاول وحکم رانی می کند با اروپا وروسیه وچین تقسیم می کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: