آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 8 دی ماه 1398 = 29-12 2019

کتمان حقیقت در ماجرای بوی نامطبوع تهران

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به بوی نامطبوع پایتخت در سال گذشته، گفت: در بررسی‌هایی که سال گذشته انجام دادیم برای خود من مسجل شد که یک دستگاهی کتمان حقیقت می‌کند.

به گزارش ایسنا، اسماعیل نجار در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود درباره منشاء بوی نامطبوع تهران در سال گذشته و روزهای گذشته گفت: سال گذشته نیز اقداماتی را در این خصوص انجام دادیم و برای خود من مسجل شد که یک سازمانی کتمان حقیقت می‌کند که البته کارشناسان مربوطه نظر دیگری داشتند اما ما گزارش مربوط به آن را به دستگاه‌های مربوطه دادیم و هنوز هم منشاء آن مشخص نشده است.

نجار افزود: در مورد بوی اخیر هم نظرات مختلفی مطرح شده، اما همانطور که گفتم مسئولیت آن با مدیریت بحران نیست ولی بررسی‌ها ادامه دارد.


در جستجوی منشاء "بوی نامطبوع" در تهران

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: «از آنجایی که احتمال دارد تنفس این بوی نامطبوع به سلامت انسان ضرر وارد کند، ما تحقیقات خود را آغاز کرده‌ایم، اما هنوز هیچ نتیجه‌ای مبنی بر مضر بودن بوی نامطبوع به دست نیامده و منتظر کامل شدن تحقیقات هستیم.

روز گذشته در برخی از نقاط تهران بوی نامطبوع منتشر شد که هنوز منشا آن مشخص نیست.

یک عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: طبق پیگیری‌های صورت گرفته درباره منشا انتشار بوی نامطبوع در تهران هنوز استانداری منبع آن را پیدا نکرده‌ لذا ما از استانداری خواستار ارائه گزارشی در این باره شده‌ایم.

محمدرضا بادامچی در توضیح پیگیری‌های نمایندگان تهران درباره منشا بوی نامطبوع در سطح شهر تهران در روز گذشته، اظهار کرد: از استاندار تهران پیگیری کردیم به ما گفته شد هنوز منشا بو را تشخیص نداده و منبع آن را پیدا نکرده‌اند. ما پیگیری‌های لحظه‌ای از محیط زیست و استانداری داریم و خواسته‌ایم که گزارشی از اقدامات‌شان و علت انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر تهران ارائه کنند.

نماینده تهران با بیان این‌که احتمالا منشا بوی نامطبوع همان بوی نامطبوع در شهرهای واوان، رباط کریم و اطراف فرودگاه امام خمینی (ره) است، گفت: روزانه 14 میلیون نفر در تهران جمع می‌شوند نمی‌توان بدون توجه به تکنولوژی روز اقداماتی مطابق با استانداردهای محیط زیست انجام داد.



homa December 3, 2019 01:39 PM

بوی نا مطبوع در تهران از عمامه بسران پیروپاتالها ‌وحاکمان جمهوری اسلامی که سرتاسر حکومت را فراگرفته و نمیتوانند باد گوز خودشان را نگه دارند وول میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام December 3, 2019 03:50 PM

منشا این بوی گند بیت رهبری و یا قبر خمینی است تحقیق زیاد و آنچنانی هم لازم نیست فقط کافیست از مردم تهران بپرسید برای قضای حاجت کوچک یا بزرگ معمولا دهان کدام شخص یا قبر کدام کفتار را انتخاب میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آزاده December 3, 2019 08:02 PM

بوی نکبت آخوندهاست، سر منشأش هم در بیت آن خونخوار خبیث،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: