آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 23 بهمن ماه 1398 = 12-02 2020

که می‌داند بر ایرانیان در این سال‌ها چه گذشت؟!

که می‌داند بر ایرانیان در این ۴۱ سال حاکمیت جهل و خون و جنایت چه گذشت؟!

وزارت خارجه آمریکا به مناسبت سالگرد انقلاب اسلامی با انتشار چند پیام در توئیتر، از سالهای پس از انقلاب با عنوان ۴۱ سال جفا یاد کرد و تاکید کرد که از مردم ایران برای رسیدن به آینده‌ای بهتر حمایت می‌کند.

به گزارش صدای آمریکا، در پیامی که در حساب توئیتر وزارت خارجه آمریکا منتشر شد، آمده است: در ۴۱ سالی که از آغاز انقلاب اسلامی میگذرد، رژیم ایران فقط ترور، فساد، سرکوب، گروگان گیری، جاه طلبی‌های هسته ای، شلیک موشک و ۴۱ سال جفا برای شهروندان و همسایگانش ایجاد کرده است. مردم ایران لایق آینده ای هستند که در شأن گذشته با شکوهشان باشد.

در پیام دیگری که در توئیتر وزارت خارجه منتشر شده نیز آمده است: مردم ایران از ۴۱ سال ناکامی تحت حکومت جمهوری اسلامی رنج برده اند. آنها نباید حتی برای یک سال دیگر متحمل این شکست و ناکامی شوند. ما در کنار مردم برای امید آنها به آینده روشنتر ایستاده ایم.


انقلاب در سراشیبی سقوط نیست

آخوند احمد خاتمی در نشست بصیرتی استان بوشهر، براندازی نظام با تضعیف مبانی اعتقادی، ارزش‌ها، تزریق ناامیدی، دروغ، اهانت، بی‌اعتمادی نسبت به نظام و مسئولان، شکستن ابهت ستون خیمه انقلاب، گسترش فساد در جامعه، کنارکشیدن مردم از انقلاب، نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تشدید اختلاف‌ها را از توطئه‌های دشمن عنوان کرد.

احمد خاتمی در پاسخ به کسانی که ادعا می‌کنند انقلاب اسلامی در سراشیبی سقوط است گفت: این آمریکا و اسرائیل هستند که در آستانه سقوط قرار دارند.


آخوند حکومتی در محاصره مردم بجان آمده

استقبال مردم از آخوند‏ عبدالحمید خدری نمایندە فاسد و بی لیاقت گناوە در مجلس ولایت خامنەای




www.youtube.com/watch?v=ubKSNlbJBQI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ziba February 12, 2020 10:41 AM

توپ تانک فشفشه ـــــ آخوند باید فنا شه
همین امروز و نه فرداها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: