آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 آذر ماه 1398 = 04-12 2019

توضیحات پسر کروبی درباره پیام اخیر پدرش

پسر مهدی کروبی درباره توصیه انتخاباتی پدرش به اعضای حزب اعتماد ملی توضیحاتی داد.

محمدتقی کروبی تاکید کرد که سخنان پدرش دعوت از چهره‌های شاخص سیاسی همه احزاب بوده است که از ترس رد صلاحیت، خودسانسوری نکنند بلکه در انتخابات نامزد شوند و متناسب با برخورد حاکمیت با چهره‌های شاخص و رد صلاحیت احتمالی آنان واکنش نشان دهند.

محمدتقی کروبی تاکید کرد که پدرش «برخورد منفعلانه» با انتخابات را درست نمی‌داند و دعوت او نیز از این جهت بوده است نه دعوت مردم به شرکت انتخابات.

سایت حزب اعتماد ملی روز ۱۱ آذر از پیام مهدی کروبی، دبیرکل این حزب به اعضا برای «حضور فعال» در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داده بود. در این پیام آمده است: «امید است از حضور در انتخابات غفلت نکنید و فعال باشید. ضمن ارتباط خوب با سایر احزاب اصلاح‌طلب، اما استقلال تشکیلاتی حزب را حفظ کنید».

این پیام در حالی منتشر شده که کروبی در پیامی به مناسبت اعتراضات آبان‌ماه، از «زبان تهدید دولت» و مواجهه «ماشین سرکوب با خشونت غیرقابل وصف» با معترضان به افزایش بنزین، به شدت انتقاد کرده بود.

کشته‌ شدن تعداد زیادی از معترضان در ناآرامی‌های هفته آخر آبان باعث شده است بسیاری از افرادی که در دو دور قبلی ریاست‌جمهوری به حسن روحانی رای داده بودند، از اقدام خود ابراز پشیمانی کنند.



Dariush December 4, 2019 01:16 PM

این رژیم باید سرنگون شود، هر مذاکره و رای دادن در این رژیم محکوم است و خیانت به مردم ما و ایران حساب میشود؛ این آب نمکی‌ها (موسوی و کروبی) هم که آرزوی بازگشت به دوران طلایی خمینی را داشتند هم بهتر است سکوت کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ازاد December 4, 2019 01:54 PM

مرد مومن بچه گول میزنی پدرت هم اخونده و خودت هم اخوند زاده هستی این گند کاری پدرت و اون میر باباجون مردم ایران به چه زبانی بگویند از اخوند و بچه اخوند و از دین و کتاب اخوند متنفرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


براندازان December 4, 2019 02:05 PM

بچه گول میزنی ؟ در انتخابات نامزد شوند یعنی تعدادی هم به آنها رای دهند یعنی شرکت در انتخابات رژیم کودک کش


گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: