آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 آذر ماه 1398 = 08-12 2019

تاجزاده به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد

خبرگزاری هرانا – مصطفی تاجزاده، فعال و زندانی سیاسی سابق به اتهام “تبلیغ علیه نظام” به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. در این احضاریه از وی خواسته شده است که در تاریخ ۱۸ آذرماه در این شعبه حاضر شود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از خبرگزاری آنا، مصطفی تاجزاده، به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام از سوی شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

در این احضاریه از وی خواسته شده است که در تاریخ ۱۸ آذرماه در این شعبه حاضر شود.

او در واکنش به این احضاریه در صفحه شخصی‌ خود نوشت: «تا به شکایت بنده از آیت الله احمد جنتی به‌دلیل تغییر نتیجه انتخابات و اعزام غیرقانونی حداد عادل به مجلس شورای اسلامی رسیدگی نشود، از مراجعه به دستگاه قضائی معذورم!»

لازم به یادآوری است، مصطفی تاج‌زاده پس از انتخابات سال ۸۸ به اتهام “اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی” و “فعالیت تبلیغی علیه نظام” بازداشت و از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به ۶ سا حبس محکوم شده و این حکم در دادگاه تجدید نظر نیز عینا تایید شد.

آقای تاج‌زاده همچنین در ایام حبس به دلیل نامه نگاری‌های انتقادی به رهبر ایران از درون زندان، با شکایت سپاه پاسداران، به اتهام “تبلیغ علیه نظام” توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه به یک سال حبس محکوم شد. وی نهایتا پس از ۷ سال با پایان دوران حبس، در تاریخ ۱۵ خردادماه ۱۳۹۵ از زندان آزاد شد.

وی پیش از این نیز با شکایت دادستان تهران در آذرماه ۹۶ و پس از آن در شهریور ۹۷ به دادگاه تهران و قزوین احضار شده بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: