آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 19 آذر ماه 1398 = 10-12 2019

خواننده آمریکایی می‌خواهد در ایران کنسرت بگذارد!

هالزی، خواننده مشهور آمریکایی، گفت از این‌که متوجه شده در ایران طرفداران زیادی دارد ذوق زده شده است و ابراز تمایل کرد که در ایران کنسرت بگذارد!!

این خواننده جوان که زنده در اینستاگرام با طرفدارانش سخن می‌گفت، در بخشی از صحبت‌هایش به طرفداران ایرانی خود اشاره کرد و گفت: راستش را بخواهید قبلاً نمی‌دانستم که در ایران طرفداران زیادی دارم. خیلی در موردش خوشحالم و واقعاً دوست دارم در ایران کنسرت بگذارم!

هالزی که ماه آینده آلبوم جدیدش را عرضه می‌کند و تور کنسرت‌های این آلبوم را از فوریه 2020 استارت خواهد زد، در ادامه صحبت‌هایش گفت: تا به حال در ایران نبوده‌ام ولی این‌که طرفداران زیادی در آنجا دارم واقعاً جالب است.

هالزی یکی از 10 ستاره آینده‌دار دنیای موسیقی است که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک جوایز و افتخارات متعددی را کسب کند. آلبوم جدید او شامل 16 قطعه است و روز 17 ژانویه منتشر خواهد شد.



masood December 11, 2019 12:02 PM

این بنده خدا انگار عقلش را از دست داده نمی داند که ایران ویران است ایران یعنی سیاهی تباهی فلاکت و در کل همه ی مردم مجرم و اشک ناله ها در ایران جایگاه ویژه دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


کمبوجیه December 11, 2019 01:22 PM

یک موقع خواننده پینک فلوید بود که از درد و رنج دنیا میگفت، ولی دولتهای غارتگر دیدند اینطوری نمیشه چاپید صنعت موسیقی و فیلم را دادند به گانگسترها برای پولشویی که نتیجه اش شده این یه لیبرتی بی عقل

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: