آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 آذر ماه 1398 = 11-12 2019

صدور قرار بازداشت یک مدیر دیگر کانال تلگرامی

خبرگزاری هرانا – امروز چهارشنبه ۲۰ آذرماه، دادستان همدان از صدور قرار بازداشت مدیر کانال تلگرامی حزب اعتماد ملی همدان خبر داد. وی مدعی شده که این فرد اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز علیه نظام و رهبری کرده بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، امروز چهارشنبه ۲۰ آذرماه ۱۳۹۸، حسن خانجانی، دادستان همدان از صدور قرار بازداشت مدیر کانال تلگرامی حزب اعتماد ملی همدان خبر داد.

دادستان همدان در خصوص علت صدور قرار بازداشت این شهروند مدعی شده که وی اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز علیه نظام و رهبری کرده بود.

حسن خانجانی با اشاره به اینکه دستور بازداشت از سوی دستگاه قضایی همدان صادر شده است، گفت: “مطلب توسط فردی که در تهران ساکن است نوشته شده و ادمین کانال تلگرامی حزب اعتماد ملی نیز اقدام به انتشار آن در کانال تلگرامی خود کرده‌ است”.

وی افزود: “در گام نخست پرونده در اختیار دستگاه قضایی همدان است تا جوانب پرونده به دقت بررسی شود. پس از آن مشخص می‌شود پرونده در کجا مورد بررسی قرار گیرد”.

وی درباره احتمال انحلال دفتر حزب اعتماد ملی در همدان گفت: “فعلا در حال بررسی پرونده هستیم چرا که باید بدانیم این مطلب با تصمیم شخصی منتشر شده است یا گروهی، به همین دلیل تا متهم مطالب خود را اظهار نکند نمی‌توانیم تصمیم گیری کنیم”.



آرش - صبحی December 12, 2019 08:42 AM

قابل توجه آقای شیخ مهدی کروبی که در بیاینه اخیرشان از اعضای حزب اعتماد ملی خواسته بودند برای انتخابات قلابی وفریبکارانه اسفند ماه تا میتوانند هیزم جمع اوری کنند که مبادا تنور انتخابات رژیم خاموش بماند و نانی در آن پخته نشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: