آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 دی ماه 1398 = 27-12 2019

ایران؛ اینترنت موبایل دوباره قطع شد/واکنش

قطعی اینترنت در ایران با برگزاری مراسم چهلم کشته‌شدگان اعتراضات اخیر افزایش یافت. نت بلاکس، نهاد ناظر بر ترافیک اینترنت جهان اعلام کرد که قطعی اینترنت هدفمند بوده است.

نت بلاکس، نهاد ناطر بر ترافیک اینترنت جهان با تایید اختلال در ارتباطات تلفن‌همراه در ایران اعلام کرده که شواهد موجود، بیانگر یک اختلال هدفمند است، نه یک مسئله بین‌المللی.

سایت نت بلاکس" که محدودیت‌های اینترنتی را در سراسر جهان رصد می‌کند شامگاه پنجشنبه پنجم دی گزارش داد اتصال به اینترنت از طریق موبایل در ایران به کم‌تر از پنج درصد رسیده است.

این در حالیست که یک "منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات" جمهوری اسلامی علت محدودیت اینترنتی را "ترافیک بین‌المللی" اعلام کرده است.



آرش - صبحی December 19, 2019 02:19 PM

هرچه به چهلم جانباختگان قیام اعتراضی مردم ایران نزدیک میشویم اختلال در اینترنت از سوی جمهوری اسلامی فزونی خواهد گرفت کاربران اینترنت در کشور باید با حداقل زمان ممکن هر گونه اختلالی را به اطلاع جامعه جهانی برساند تا جمهوری اسلامی نتواند از تبادل اطلاعات بویژه در هنگامه مراسمات چهلم جانباختگان اختلالات مبادله اطلاعات ایجاد کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام December 27, 2019 11:17 AM

مردم نباید منتظر اتفاق دیگری باشند تشکیل هسته های مقاومت و جوخه های انتقام و اعدام آخوندها و بسیجی ها در هر فرصتی وظیفه ی ملی هر ایرانی است دیروز ندا امروز پویا فردا من یا تو اگر قرار است بمیریم چه بهتر که جان آخوند و بسیجی را هم بگیریم کشتار دشمنان در دفاع از جان و میهن جنایت نیست بلکه یک ارزش انسانی و اخلاقی تایید شده است به پا خیزیم و اشغالگران تازی پرست را به دیدار اجداد داعشیشان بفرستیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام December 27, 2019 11:20 AM

قطعی اینترنت نشانه ی ترس و وحشت این رژیم پوشالی از مردم است ملت ایران باید به زبان این تازی پرستان که همانا زبان زور است با آنان سخن بگویند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی December 27, 2019 02:23 PM

جامعه جهانی باید درمقابل چنین پدیده ای که جمهوری اسلامی هر زمان بتواند سیستم ارتباطی جهانی را دستخوش اختلال نماید یک واکنش جدی از خود نشان بدهند جمهوری اسلامی بکرات اثبات نموده است که هیچ گونه پایبندی به حقوق مردم ایران نداشته است و برخورد با چنین حکومت سرکوبگری باید باواکنش جدی از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد روبرو بشود روزگذشته دهها نفردر گورستان بهشت سکینه فقط بجرم شرکت دریک مراسم مذهبی بازداشت شده اند کدام مرجع بین المللی باید درمقابل چنین گنش خصمانه ای واکنش نشان بدهد؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


بینام December 28, 2019 02:44 AM

رژیمی که بدون توجه به حقوق شهروندانش با اینترنت چنین میکند تصور کنید که اگر این رژیم بمب هسته ای میداشت با آن چه میکرد؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: