آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 آذر ماه 1398 = 19-12 2019

تیراندازی در اطراف مقر "کا گ ب" سابق+فیلم

رسانه‌های روسیه از تیراندازی در نزدیکی مقر اداره امنیت فدرال روسیه خبر داده‌‌اند (فیلم زیر). تیراندازی شامگاه پنجشنبه در حوالی مقر سرویس‌های مخفی این کشور روی داده است.

ویدیوهایی که از این حادثه در شبکه های اجتماعی منتشر شده تعدادی از ماموران مسلح پلیس را به تصویر کشیده که در نزدیکی ساختمان اداره امنیت فدرال روسیه در حال دویدن هستند.

گفته می شود در جریان این تیراندازی تعدادی از ماموران امنیتی کشته شده‌اند.

در یکی از این ویدیوها که توسط پایگاه خبررسانی اینترنتی «لنتا» منتشر شده صدای تیراندازی به وضوح در اطراف ساختمان «لوبیانکا»، مقر کا گ ب در زمان اتحاد جماهیر شوروی شنیده می‌شود.

خبرنگار فرانس پرس از محل وقوع این حادثه گزارش داده که منطقه ای که تیراندازی در آن روی داده توسط نیروهای امنیتی محاصره شده است.

در این گزارش حضور پرتعداد نیروهای پلیس در اطراف مقر اصلی اداره امنیت فدرال روسیه که به فاصله چند صد متری از میدان سرخ واقع شده مورد اشاره قرار گرفته است.

مقامات دولتی در روسیه در دقایق ابتدایی انتشار این خبر در باره ماهیت و علت این تیراندازی هیچ توضیحی نداده و تنها اعلام کرده بودند که محدودیت‌های تردد در محله وقوع حادثه اعمال شده است.

پس از آن خبرگزاری‌های روسیه به نقل از منابعی در اداره امنیت فدرال این کشور تیراندازی در نزدیکی مقر سرویس‌های مخفی در مسکو را تایید و اعلام کردند که در جریان این حادثه تعدادی زخمی شدند.

بر اساس این گزارش منبع یاد شده بدون توضیح بیشتر در باره هویت عامل حمله تاکید کرده است که فرد تیرانداز پس از مداخله ماموران امنیتی از پای درآمده است.

از سوی دیگر رسانه‌های دولتی در روسیه دقایقی پیش کشته شدن یک مامور نیروهای امنیتی را در جریان این تیراندازی را مورد تایید قرار دادند.




www.youtube.com/watch?v=vfnOB_mJKqs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: