آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 3 دی ماه 1398 = 24-12 2019

فیلم؛ اروپا: پیشنهاد ممنوع کردن سفر مقامات رژیم

یک نماینده پارلمان اروپا با اشاره به کشته شدن «نیکتا اسفندانی» در جریان اعتراض‌های آبان ۹۸ گفت افرادی که در قتل او دست دارند، فرزندانشان را به اروپا می‌فرستند تا در معتبرترین دانشگاه‌ها درس بخوانند و در پایتخت‌های اروپایی خرید کنند و با اتوموبیل های لوکس عکس بگیرند.

این سیاستمدار ۳۷ ساله سوئدی، ضمن همبستگی با خانواده های جان باختگان، خواهان منع صدور ویزا برای قاتلان مردم ایران شد.




www.youtube.com/watch?v=mUP8QtPUc4M

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آپذرتاید اسلامی !!! December 24, 2019 11:22 PM

• هیچ کشوری در جهان با رژیم مستبدی که «عامل اصلی بی ثباتی ها، نا امنی ها، اشغال سرزمینها، بردگی ملتها، غارت ثروت ها و نابودی فرهنگ ها و تمدن هاست»، متحد نخواهند شد!
• هیچ کشوری در جهان با رژیم مستبدی که «خون و خونریزی، ضامن بقای حیات آن است»، متحد نخواهد شد!
• هیچ کشوری در جهان با رژیم مستبدی که با «سیاست های تبعیضگرانه و آپارتایدی خود علیه زنان، اقوام و پیروان دیگر ادیان الهی» دست به «خشونت و خونریزی» می زند، متحد نخواهد شد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


رسوایی های اسلامی !!! December 24, 2019 11:26 PM

گزارش مستند جنایات شما اسلامگرایان تبهکار با استناد به ۳۵۰۰۰ قطعه ویدئو، عکس و خبر از وقایع و فجایع خونین آبانماه گذشته، بزودی و در بهمن ماه آینده، سالروز نکبت بار فاجعهٔ اشغال اسلامی ایران به اطلاع جهانیان خواهد رسید و جامعهٔ جهانی را علیه رژیم خون آشام و وحشی شما اسلامگرایان را «متحد» خواهد کرد!
پس از وقایع خونین آبانماه گذشته، اکثریت کشورهای جهان در حال تجدید نظر در روابط خود با رژیم شما جنایتکاران اسلامی در ایران اشغالی هستند!
«محکومیت جهانی» رژیم شما تبهکاران اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، «گویای تلخی» از«چهرهٔ تبهکارانه و وحشی تبارانهٔ» رژیم شما قریشی تباران شیعه در جهان دارد!
با ۸۱ رأی موافق و ۷۰ رأی ممتنع، تصویب قطعنامه خود گواه این بود که «۱۵۱ کشور جهان» در کنار ملت ایران، خواسته ها و مطالبات بر حق آنها ایستاده اند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


انزوای اسلامی !!! December 24, 2019 11:27 PM

هیچ کشوری در جهان، «به طرف شما اسلامگرایان نخواهد آمد» و «طرف آمریکا و متحدان آن را رها نخواهد کرد»!
هیچ کشوری در جهان، برروی اسب مردهٔ رژیم مستبد شما اسلامگرایان جنایتکار و اشغالگر قریشی تبار «شرط بندی» نخواهد کرد!
هیچ کشوری در جهان به رژیم شما مفسدین وحشی اسلامی «اعتماد» نخواهد کرد!
وقایع خونین آبانماه و قتل عام وحشیگرانه و ناجوانمردانهٔ ملت ایران «مُهر سند مرگ رژیم فاشیستی – اسلامی شما بود که «مردم ایران با خون پاک خود آن را به تأیید خود رساندند»

گزارش یا اعتراض به این نظر


به خط پایان نزدیک می شویم !!! December 24, 2019 11:29 PM

ما در ایرانِ پسای وقایع خونین آبانماه ۹۸ قرار داریم، جهانیان به «عمق فجایع و جنایت شما» اسلامگرایان وحشی و قریشی اجنبی در ایران پی برده اند
جامعهٔ جهانی «در حال تغییر دادن رفتار ، عادات و روابط» خود با شما فاشیستهای اسلامی، پس از فجایع خونین آبانماه گذشته در ایران است
تصاویر قتل عام قساوت بار ملت ایران و گشودن آتش مستقیم به روی مردم بیگناه ایران توسط شما اسلامگرایان وحشی و جنایتکار، در روی صفحهٔ تلویزیون ها و اینترنت در جهان، «جهانیان را به شُوکه»در آورده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


پایان نزدیک است !!! December 24, 2019 11:33 PM

جامعهٔ جهانی، پس از فجایع قتل عام های خونین آبانماه گذشته، اوضاع اَسف بار کنونی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی داخلی ایران را «از نزدیک رصد» می کند
جامعهٔ جهانی، هرگز و هرگز، «قتل عام وحشیانهٔ مردم بیگناه ایران» در آبانماه گذشته را از یادها نخواهد بُرد!
فاجعهٔ قتل عام مردم ایران، جامعهٔ جهانی را متحد و به تشکل یک «اجماع جهانی» علیه نظام فاسد و جنایتکار اسلامی در جهان تبدیل خواهد کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: