آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 7 دی ماه 1398 = 28-12 2019

دهان دریدگی "سردار نجات" بی سبب نیست

منصور امان

فشار جُنبش سرنگونی و رادیکالیسم گُردانهای اجتماعی آن، مجراهای بُغض و کینه درونی حاکمان ج.ا علیه "پایینی ها" را آنچنان سُمبه زده که پسابهای انباشته در ذهن و فهم شان به تدریج به بیرون می لغزد. پس از اعلام علنی تجدید نظر ایدیولوژیک در ترم عوامفریبانه "مُستضعفان" از سوی "رهبر" زخم خورده، اینک یک مُهره ارشد نظامی - امنیتی با فحاشی به آنها، توضیحات بیشتری در باره منظور اربابش داده است.

پاسدار حسین زیبایی نژاد که با نام مُستعار "حسین نجات" شناخته می شود، نیروی سرنگونی را "افراد فرودست" دانسته و آنها را با لحن توهین آمیزی "حاشیه نشین، بی سواد و آلوده به فضای مجازی" خطاب قرار داده است. نگاه تحقیرآمیز این عامل مُستقیم سرکوب و خونریزی به مردُم، نگرش رایج در دستگاه قُدرت پیرامون موقعیت مُمتاز خویش و جایگاه و ترکیب پست زیردستان را بازتاب می دهد؛ یک ارزیابی ناب ارباب – رعیتی که حاکمیت و ترویج آن در سیاست و اقتصاد ج.ا به هیچ عُنوان تازگی ندارد.

رژیم ولایت فقیه از ابتدای قُدرت گرفتن گام به گام جامعه را از پروسه شکل گیری و اجرای مُهمترین و حیاتی ترین تصمیمهایی که به سرنوشت آن و کشور مربوط می شود، کنار زده است. از فراز سر مردُم و خواسته ها و نیازهای شان جنگ و بُحران خارجی به راه می اندازد، منابع کشور را دلبخواهی صرف پروژه های بیهوده و اغلب ماجراجویانه می کند و اموال و دارییهای همگانی را در پوشش "خُصوصی سازی" تقسیم، بخشش یا به انعام می دهد.

حاکمان کشور بدون به حساب آوردن مردُم، دست به حذف بیرحمانه وظایف اجتماعی دولت و خدمات عُمومی می زنند، مُزد و حُقوق را کاهش می دهند و بهداشت، درمان و آموزش را از دسترس اکثریت جامعه خارج می کنند.

دهان دریدگی "سردار نجات" بی سبب نیست؛ او از بُرج عاج اقلیت کوچکی به "فرودستان" فخر می فروشد که ثروت کشور را زیر ناخُن کشیده، نفت و گاز را مُرغ تُخم طلای خود و خزانه عُمومی را ارث پدر می شمارد و بدون آنکه به کسی حساب پس بدهد و تنها به میل خودسرانه اش، هر اندازه که بخواهد برداشت و هر جا که بخواهد خرج می کند.

او و رهبرش از آن رو اختیار از کف داده و به هرزه گویی افتاده اند زیرا موقعیت آسوده و رویایی چهل ساله شان را در خطر می بینند. "مُستضعفان" و به حاشیه رانده شده ها خواب آنان را در بستر گرم و آسوده شان آشُفته کرده اند و در حال آنند که میز چیده مُفتخواری به حساب دیگران و زورگویی به همگان را بر هم بزنند.

خُروش توده فقیر، گُرسنه و بی حُقوق، لاک مُستضعف نوازی اشراف حاکم را ریخته و چهره مُتکبر، خودپرست و خوار شمار آنها را عُریان کرده است. جامعه حساب خود را از اینان جُدا کرده و آنها خود دُرُستی این تصمیم را هر روز کمی پُر رنگ تر می کنند. .



قاسم December 26, 2019 01:50 PM

سردار قلابی نکنه خودت را با سواد به حساب آوردی بدان که ملت پشیزی برای تو و امثال تو قائل نیستند اگر تو سواد ابتدایی هم می داشتی از مزدوری دست می کشیدی شماها از نفهمی و بیسوادی دنبال این آخوندهای جانی افتاده اید

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی December 26, 2019 02:43 PM

سردار قاتل حسن نجات که از جمله عاملین قاتلین علی اکبر رفسنجانی هم هست دارد چرند میگوید یکی از معترضین که مورد اشاره سردار احمق حسین نجات میباشد پویا بختیاری است مهندس برق واز یک خانواده شریف، و صدها نمونه دیگری که مشخصات شان در دنیای مجازی در دسترس است سردار نجات دارد دنیا را با عینک خیلی دودی میبیند وبناجار باید متوهمانه حرف بزند هنوز سر گنده زیر لحاف است و آمار رویترز یک بخش از جنایات رژیم رارونمائی کرد سردار نجات اگر یک جو شرف داشته باشد میداند که این سخن او یک پرت وپلا گوئی حاکمیتی است که از زبان اکثر پایوران حکومت اسلامی با واژگانی متفاوت اما هم سنگ وهم عرض بیان میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرام December 28, 2019 12:58 PM

پاسداران لات و جنایتکار که در این رژیم دزد و فاسد به نان و نوائی رسیده و سرمایه های میلیاردی انباشته اند حال که با سیل خروشان مردم فقیر و به حاشیه رانده شده روبرو گشته اند ماهیت واقعی خود را بروز میدهند زیرا رفاه و سربلندی جامعه تنها با بزیر کشیدن این زالوهای خون آشام و همپالگی های دستار بر سرشان میسر است و بس

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی December 28, 2019 04:01 PM

خفه شو مردک کل این جمهوری منحوس را یک مشت لات بیسواد مثل تو و هم پالکیهای تو تشکیل میدهند تمام گنده های موئتلفه به زحمت هشت کلاس سواد داشتند خمینی آن پیرمرد پلید چهارده سال عراق بود نمی‌توانست از نانوایی نان بخرد فیلسوف این جماعت مطهری هشت کلاس سواد داشت محسن رضایی از جبهه که برگشت دکتر شده بود باسواد های آنها مثل کردان بودند آیت‌الله هاشون یک عدد رو نمیتوانستند بخوانند اونوقت این بوزینه مردم زحمت کش رو مسخره می‌کنه تو و کل اون جماعت پلیدتون قدر یک تار موی مردم کوچه و بازار ارزش ندارید این زرت و پرت ها هم از در اونجاتونه که میسوزه

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور December 28, 2019 05:16 PM

اون کبودی روی پیشانی اش منو کشته!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اداره و سؤمدیریت های جهادی!!! December 28, 2019 10:14 PM

• این فقر و بیسوادی حاصل ۴۰ سال «غارت ثروت مردم» و هزینه کردن آن در سوریه، لبنان، عراق، افغانستان، یمن، سومالی، بولیوی، نیجریه، بوکینو فاسو، زیمبابوئه و است!
• این فقر و بیسوادی حاصل ۴۰ سال «اداره و مدیریت فاسد ملوک الطوایفی کشور به سبک قاجاریان» است!
• این فقر و بیسوادی حاصل ۴۰ سال گسترش و نهادینه کردن «بیسوادی و جاهلیت اسلامی» در کشور است!
• این فقر و بیسوادی حاصل ۴۰ سال «دشمنی با جهان متمدن و بشریت» است!
• این فقر و بیسوادی حاصل ۴۰ سال تحمیل «علوم خرافات دینی» در کشور است!

درود بر ملت آزادیخواه ایران که با نبرد دلیرانه و مقدس پیروز خود علیه این دشمنان اسلامگرا، جاهل، اشغالگر و اجنبی شیعه، بالاخره توانستند این دشمن اهریمن اسلامی را به زانو کشیده و این «اعترافات هراس آلود و ددمنشانه» اسلامگرایان اشغالگر، نشان از پیروزی ملت ایران در آیندهٔ نه چندان دوری حکایت دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


۴۰ سال خیانت، جنایت، غارت و سرکوب!!! December 28, 2019 10:16 PM

• مردم محروم و فقیری که کودکان آنها در «خرابه ها درس» می خوانند و در «آتش سوزی های کلاس» جان خود را از دست می دهند!
• مردم محروم و فقیری که «آلودگی های محیط زیست»، زندگی و کاشانه آنها را ویران کرده است!
• مردم محروم و فقیری که دسترسی به «ساده ترین خدمات درمانی» در کشور را ندارند!
• مردم محروم و فقیری که «حقوق شهروندی» آنان هر روز توسط حاکمان تبهکار اسلامی «سرکوب و پایمال» می شود!
• مردم محروم و فقیری که مردان و زنان آنان یا در زندان ها بسر می برند و یا اعدام شده اند و کودکان بی سرپرست آنها بدون کمک و یاری زندگی می کنند!
• مردم محروم و فقیری که در «فقیرترین وضعیت معیشتی» خود در حال «جان کندن» هستند!
• مردم محروم و فقیری که در آبادی ها آنها «خشکسالی و کم آبی» بیداد می کند!
• مردم محروم و فقیری که «کمترین اهمیت و اولویت» برای حاکمان مستبد و خود کامهٔ خود دارند!
• مردم محروم و فقیری که ۴۰ سال «حقوق و کرامت انسانی» آنها نادیده گرفته شده و هر روز «پایمال» می شود!
• مردم محروم و فقیری که برای امرار معاش خود مجبور به مهاجرت به حاشیهٔ شهرهای کشور شده اند!
• مردم محروم و فقیری که از «زور، ظلم، ستم، تجاوز، تبعیض، بی عدالتی ها و آپارتاید اسلامی» به تنگ آمده اند!
• مردم محروم و فقیری که «هیچ صدایی در اداره و مدیریت کشور» ندارند!
• مردم محروم و فقیری که به سبب اجرای سیاست های غلط و «سؤمدیریت های جهادی» حاکمان نالایق خود به حاشیه ها رانده شده اند!
• مردم محروم و فقیری که از رساندن «خواسته ها و مطالبات بر حق خود» به گوش «حاکمان ناشنوای» اسلامگرا، فاسد، جنایتکار، اشغالگر، غارتگر و اجنبی خود «منع و سرکوب» شده اند!
• و
ما، مردم محروم و فقیر ایران تا برقراری کامل «عدالت انسانی» و احیای «حقوق و کرامت انسانی» خود در ایران زمین، به «نبرد بر حق» خود برای «براندازی رژیم اشغالگر اسلامی» ادامه خواهیم داد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali December 28, 2019 11:08 PM

يكي از دزدان_سپاهی بنام حسين نجات،ماهارو فرودست و بيسواد خطاب كرده،عاخه خودش از خانواده سلطنتي دانمارك هست و دكتراي فيزيك كوانتوم از كمبريج گرفته براي همين ماها رو فرودست و بيسواد ميدونه حاجي بمبتو سرموقع حب كن كه چرت و پرت نگي

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria December 29, 2019 01:15 AM

همه این سرداران سپاه قبلا از اراذل و اوباش بوده اند و اکثرا بیسواد هستند ولی چون برای سردار شدن باید یک دوره ای را در دانشگاه جاسوسی پاتریس لومومبا در مسکو بگذرانند بخاطر این خود را باسواد میدانند و اکثر انها سرسپرده و جاسوس روسیه هستند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: