آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 6 دی ماه 1398 = 27-12 2019

فیلم؛ خامنه ای شمع زندگیت را خاموش کرد

آرشام ابراهیمی ۲۱ ساله روز ۲۵ آبان۹۸ در اعتراضات اصفهان کشته شد. او دانشجوی سال اول رشته دندانپزشکی بود. پدر آرشام از جانبازان جنگ و ۸ سال در عراق در اسارت بوده است.

می گویند از پشت به آرشام شلیک کردند و سپس تن مجروحش را بردند. ۴روز بعد خانواده جسد گلوله خورده و شکنجه شده‌اش را به شرط عدم اطلاع‌رسانی و بدون برگزاری مراسم شبانه دفن می کند.

آرشام در ویدئوی زیر آخرین شمع تولدش را خاموش می‌کند.

نظر یکی از کاربران: امیدوارم هیولایی که شمع زندگیت را خاموش کرد به سرنوشتی بدتر از قذافی گرفتارشه پسر عزیز ایران...




www.youtube.com/watch?v=eeW6oLRNwJM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



mari December 27, 2019 01:46 PM

در حالی که کم و بیش از درون حکومت کسانی پیدا می شوند که جنایت خامنه ای را تلویحا تایید می کنند و در حال که خود خامنه ای قاتل چندین روز است از ترس نمایان نمی شود و کوس رسوایی و بی شرمی و جنایت این آدم قاتل عالم و آدم را حیرت زده و مبهوت کرده اخیرا یک قلم بدست خود فروش و جیره خوار بنام داریوش سجادی در برنامه ۶۰ دقیقه بی بی سی با وقاحت و بی شرمی تمام گفت جریانات اخیر آبانماه اعتراض نبود بلکه اعتشاش بود و این حق حکومت است که مانع اغتشاشات شود و امنیت را حفظ کند برای این خود فروش فرو مایه و رذل کشتار مردم و کشور را به گورستان مبدل کردن یعنی امنیت این افراد و سیاست بی بی سی باید هر چه بیشتر برای مردم آشکار و افشا شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: