آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 11 دی ماه 1398 = 01-01 2020

فیلم هوايی؛ نیروهای مارینز در سفارت آمریکا

آمریکا پس از حمله به سفارت این کشور در عراق با فوریت حدود 750 نفر از نظامیان خود را به بغداد اعزام می کند. به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را مارک اسپر، وزیردفاع آمریکا اعلام کرده است. پیش تر برای حمایت از سربازانی که از سفارت آمریکا در عراق محافظت می کنند ، 100 تفنگدار دریایی ایالات متحده از کویت اعزام شده بودند (فیلم زیر). رئیس پنتاگون در توییتر خود نوشت: "تقریباً 750 سرباز بلافاصله به منطقه اعزام می شوند ، نیروهای تقویتی ظرف چند روز آماده اعزام خواهند شد." وی افزود منظور اعزام لشکرهوابرد شماره 82 ارتش آمریکا است.




www.youtube.com/watch?v=ijovHidabv0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش - صبحی January 1, 2020 02:01 PM

بنا برآنچه که خبرگزاریها مخابره کرده اند وآنچه که در رسانه ها منعکس گردیده، ینظر میاید که هجوم نیروهای حشد الشعبی به منطقه سبز بغداد با انهمه موانع امنیتی میتواند با هنکاری وهمدستی بعضی نیروهای امنیتی منطقه سبز صورت گرفته باشد که میتوان چنین عناصری را در زمره حقوق بگیران رژیم آتش افروز جمهوری اسلامی برشمرد بنابراین فرض بالقوه به فرض بالفعل بدل میشود که هجوم حشد الشعبی به سفارت آمریکا با چشم عنایت مسئولان دولتی عراق همراه بوده است بهمین دلیل هم آقای ترامپ اولتیماتم خودرا به جمهوری اسلامی داد وآقای پمپئو هم جمهوری اسلامی را طراح وبرنامه ریز این قضایا دانستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: