آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 15 دی ماه 1398 = 05-01 2020

خبر "منابع آگاه" در باره سفر مقام عمانی به تهران

شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد؛ هیأتی از عمان که برای میانجیگری به تهران سفر کرده بود، بدون دستاوردی بازگشت.

به گزارش المیادین، تهران به هیأت عمانی اعلام کرده است که به هیچ میانجیگری توجه نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، هیأت عمانی بدون دیدار با هیچ مقام جمهوری اسلامی خاک ایران را ترک کرد.

این در حالی است که وزیران خارجه جمهوری اسلامی و عمان شنبه شب در تماس تلفنی، تحولات منطقه را بررسی کردند.

در همین حال اعلام شد که مقامات دولت انگلیس طی روزهای آینذده با همتایان فرانسوی و آلمانی خود در باره تشدید تنش در روابط آمریکا و رژیم ایران گفتگو خواهند بود.

وزیر خارجه انگلیس همچنین روز پنجشنبه با مایک پمپئو، وزیرخارجه آمریکا در واشینگتن دیدار خواهد کرد. بوریس جانسون، نخست‌وزیر نیز به احتمال طی دو روز آینده با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، و امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه، و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در همین مورد گفت‌وگو خواهد کرد.


نتانیاهو سفرش را به یونان نیمه کاره رها کرد

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند در پی حمله آمریکا به کاروان قاسم سلیمانی در نزدیکی فرودگاه بغداد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل سفرش به یونان را نیمه کاره رها کرد. این نشانه‌ای از نگرانی‌ها درباره افزایش فوری تنش‌ها در منطقه است.

این منابع گفتند: نتانیاهو، یونان را به مقصد اسرائیل ترک کرده است. همزمان ارتش اسرائیل نشستی را برای بررسی طرح‌های فوق امنیتی برگزار می کند.



حقیقتگو January 5, 2020 06:02 PM

دانسته باشیم که رفاه واقتصاد وپیشرفت مردمان ایران وعراق و سوریه وحتی لبنان درگروی خفقان واستبداد وچپاول های بیکران حکومت آخوندی ومزدورانش است وتنها راه نجات از گروکان گیری شیطانی حتی اگربه جنگ و خونریزی منتی شود و بساطی برای آزادی مردمان شود صحیح است آزادی مردمان این کشور ازافساربرده گی ارتجاعی اسلامی مسلم هزینه مالی وجانی بهمراه خوهد داشت که بمراتب پسندیتراز برده بودن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: