آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 بهمن ماه 1398 = 21-01 2020

اعزام نیروهای نظامی کره جنوبی به تنگه هرمز

وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد برای مقابله با دزدی دریایی، نیرو به تنگه هرمز اعزام می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «یونهاپ»، وزارت دفاع کره جنوبی روز 21 ژانویه، بدون اشاره به زمان و ترکیب نیروهای اعزامی اعلام کرد به حفاظت از آبراه استراتژیک تنگه هرمز کمک خواهد کرد.

در بیانیه وزارت دفاع کره جنوبی آمده است: با توجه به شرایط فعلی در خاورمیانه، دولت تصمیم گرفته است به طور موقت حوزه فعالیت واحد ضد دزدان دریایی خود را گسترش دهد تا امنیت مردم و آزادی ناوبری کشتی ها تضمین شود.


استقرار سیستم رادار پیشرفته فرانسه

استقرار سیستم رادار پیشرفته فرانسه در خلیج فارس برای مقابله با تهدیدهای رژیم ایران

یک روز پس از سخنرانی رئیس جمهوری فرانسه درباره ضرورت برقراری امنیت در خاورمیانه، وزیر ارتش فرانسه اعلام کرد که این کشور یک سیستم رادار پیشرفته در مرزهای شرقی عربستان سعودی و در نزدیکی ایران مستقر می‌کند.

استقرار این سیستم رادار در حالی است که چند ماه پیش، فرانسه به همراه دیگر قدرت‌های غربی، رژیم ایران را به دست داشتن در حملات پهپادی علیه تاسیسات نفتی عربستان سعودی متهم کرد.

پس از آن، وزیر ارتش فرانسه در نوامبر گذشته به منامه، پایتخت بحرین رفت و از استقرار یک سیستم رادار هشداردهنده نسبت به حملات هوایی در خلیج فارس خبر داد.

امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه نیز شامگاه پنج‌شنبه در سخنرانی سالانه خود در جمع ارتشیان فرانسه، از اعزام نیروهای به منطقه برای تضمین امنیت عربستان سعودی خبر داد.

ماکرون همچنین گفت که ناو هواپیمابر شارل دوگل در یک ماموریت چندماهه به آب‌های شرقی دریای مدیترانه و در نزدیکی لبنان و سوریه مستقر خواهد شد.

اعزام نیروهای فرانسوی به منطقه در حالی است که حسن روحانی به تازگی علاوه بر نیروهای آمریکایی، نیروهای اروپایی را نیز تهدید کرده است.



آرش - صبحی January 7, 2020 04:47 PM

خیلی بعیداست که ابالات متحده آمریکادرمقابله با جمهوری اسلامی بعنوان یک ببرکاغذی باستفاده ازیمیهای هسته ای متوسل شود
ایالات متحده باید متوجه این حقیقت مطلق وبی شائبه باشدکه ملت ایران بعنوان یک نیروی خشمگین ودرحال انفجارازهرسلاح اتمی کشنده وویرانگرتراست وملایان این واقعیت رابخوبی دریافته اندوبدان واقفند
قضیه مرده گردانی جمهوری اسلامی نیزبازتاب دهنده همین واقعیت بود درکارناوال مرده گردانی قاسم سلیمانی تلاشش این بودکه بنوعی برای نیروهاوسرداران ترسیده خودیک فضای اعتمادبنفس بوجود بیاورد بهمین دلیل یک مشت گوشت واستخوان تکه پاره شده وسوخته رادرجعبه قراردادندتاباصرف هزینه های میلیاردی وتطمیع مادی وتهدیدکارمندان ومردمان درمانده وفرودست روستائی کارناوال مردگردانی رابمیدانی برای تبلیغاتی نخ نما شده ومسخره بدل نمایند رژیم ازخشم ملت ایران وحشت دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان January 8, 2020 03:46 AM

در اصطلاح جنگی به این موشک پرانی میگویند فرار به جلو این کار سردمداران جمهوری اسلامی به مانند کسی میماند که از وحشت مرگ و یا گرفتارشدن به دست دشمن خود اقدام به کندن گور خود کند فردا صبح نشان خواهد داد که این تقابل چگونه حواب داده خواهد شد فعلا در تاریکی شب دروغپردازی جانیان تهران تنها یک جو سازی توجیهی برای ملت داخل ایران است فردا معلوم میشود آیا واقعیت دارد که هواپیماهای امریکایی در پایگاه عراق هدف قرار گرفته است و 80 نفر از نیروهای امریکایی کشته شده اند چنانکه در جریان جنگ عراق ما بارها شاهد دروغپراکنی فتح و خمله هایی موفقی بودیم که امروز معلوم میشود تمام انها دروغ بوده و بر عکس نیروهای ایرانی کشتار شده بودند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: