آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 12 بهمن ماه 1398 = 01-02 2020

ایران؛ چهارمین سانحه هوایی در یک هفته+فیلم

یک فروند ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر که تهران را به‌ مقصد کرمانشاه ترک کرده بود حوالی ساعت ۶و ۵دقیقه صبح امروز شنبه ۱۲بهمن به‌ هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه از باند خارج شد. (فیلم زیر)

این حادثه به‌ علت شکستگی چرخ جلو هواپیما رخ داده و به‌ گفته مقامات فرودگاه تلفات یا مصدومی نداشته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری امروز با اشاره به خروج هواپیمای شرکت جمهوری اسلامی از باند فرودگاه کرمانشاه خبر داد و گفت: علت این سانحه فعلا مشخص نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا این‌که گفته می‌شود هواپیما به علت نقص فنی از باند خارج شده، درست است؟ گفت: به هیچ وجه نمی‌توان هم‌اکنون درباره علت خروج هواپیما از باند صحبت کرد و آن را ناشی از نقص فنی هواپیما دانست چرا که باید منتظر بررسی دقیق این سانحه باشیم.

رئیس پلیس فرودگاه کرمانشاه هم گفت: خوشبختانه با مهارت خلبان پرواز، هواپیما کنترل و پس از طی مسافتی بدون اینکه آسیبی به مسافران آن وارد شود، متوقف شد.


خلبان پرواز تهران - ماهشهر تعلیق شد

خلبان پرواز هفته گذشته تهران - ماهشهر که پس از فرود از باند منحرف و با خروج از فرودگاه، وارد خیابان شده بود، از کار تعلیق شد.

وزیر راه و شهرسازی از تعلیق خلبان پرواز تهران – ماهشهر خبر داد و گفت: سوانح هوایی در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد، اما برخی آگاهانه یا ناآگاهانه صنعت هوانوردی را زیر سوال می‌برند.

وی درباره‌ی حادثه رخ داده برای پرواز تهران – ماهشهر در هفته گذشته افزود: خلبان این هواپیما تعلیق شده است و همه سوانح هواپیمایی از جمله این حادثه به دقت و براساس مقررات و ضوابط بین‌المللی حاکم بررسی می‌شود و سانحه هواپیمایی صبح امروز نیز که خوشبختانه اتفاقی برای مردم نیفتاد به دلیل یخ‌زدگی بخشی از باند فرودگاه کرمانشاه چرخ‌های هواپیما در گل فرو رفته است و خوشبختانه مساله چندان جدی نبود.




www.youtube.com/watch?v=KkOjKK51Rc4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



قاسم January 26, 2020 08:56 PM

خاک بر سر همه سردمداران رژیم کثیف اسلامی این احمق‌ها تکنولوژی ایران را قرنها عقب بردند بلائی به سر ایران و ایرانی آوردند که هیچ دشمنی تا بحال موفق به انجامش نبوده بیشرفها شما فقط فنآوری کشت و کشتار را در این مملکت ارتقاع داده اید انواع ترفندهای اختلاس و دزدی را تدریس کردهاید شرمتان باد که ملت را عزا دار وبه خاک سیاه نشاندید اقتصاد ایران را با خاک یکسان کردید و اصرار دارید که حکومت عدل علی را به ارمغان آوردید شما فقط قاتل این ملت بودید خانه‌ای نیست که یا بخاطر جنگ بیهوده شما و یا بعلت اعدام عزیزانشان عزا دار نباشد پس تف به ریش و لعنت به اجدادتان باد همه آنهایی که کمی سواد و علمی داشتند از ایران فراری دادید و یا کشتید و یا به زندان انداختید ای انگلهای بی سواد تا بکی باید ادامه دهید حداقل خجالت بکشید و کارها را به افرادی که شایستگی بده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Taktirandaz January 27, 2020 11:51 AM

من که میگم چاره کار فقط شتر است و بس
آخه آخوند را چه به صنعت هواپیما ؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Javid January 27, 2020 01:50 PM

بی عرضه بودن اخوند ها که حدی نداره اینها عرضه هیچ کاری ندارن جز خرافات توی حلق مردم کردن ، کار هر بز نیست خرمن کوفتن ، گاو نر میخواهد ومرد کهن ،

گزارش یا اعتراض به این نظر


KamiIrani January 28, 2020 05:10 AM

اين و اتفاقات وخيمى كه در ايران اتفاق مى افتد و بى آبرويى كه براى ملت در دنيا بوجود آمده نتيجه نمكنشناسى مـلـتـى اسـت كـه به پـادشـاهـشـان كـه هـمـه فـكـرشـان ايــران و ايــرانـى بـود پشـت كـردنـد
و همچنين مـتعجـب از آنـم كه چــرا امام زمان نـگـهـدار ايـن مـلـت امـام زمـانى نـيـسـت
يـاد شـاهـنـشـاه گــرامــى بــاد كه نـامـشـان بـه نـيـكى در مـدت زمـان كـوتـاهـى در تـاريـخ بـه ثـبـت رسـيـد

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز February 1, 2020 02:54 PM

تقصیر خود مردم است، مگر امام راحل نفرموده بودند ” مردم وسیله نقلیه می خواهند چه کنند، با خر بروند! !“

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: