آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 تیر ماه 1400 = 21-07 2021

سیل ویرانگر در چین؛ گیر افتادن مسافران در مترو+فیلم

بارندگی‌های شدید موجب جاری شدن سیل گسترده در بخش‌هایی از مرکز چین شده است. بیش از ۱۰ هزار نفر از استان هونان تخلیه و به پناهگاه‌ها منتقل شدند. چرا که بر اساس گزارش‌ها سد واقع در استان هر لحظه ممکن است شکسته شود. دستکم ۱۲ نفر در شهر جانگجائو پس از آنکه سیل شبکه مترو را در آب فرو برد، جان خود را از دست دادند. (فیلم زیر)

خبرنگار شبکه تلویزیونی بی بی سی در گزارشی در این باره گفت: جاری شدن سیل موجب ترس و نگرانی در شهر جانگجائو شده است که بخشی از آن زیر آب رفته است. شبکه مترو شهر اکنون به رودخانه‌ای زیرزمینی تبدیل شده است. مسافران برای اینکه بتوانند نفس بکشند ایستاده اند... بخش بزرگی از شبکه ریلی از کار افتاده است. میزان بارانی که سه روز گذشته در این شهرستان بارید، معمولاً در طول یک سال می‌بارد. این میزان بارش و سیل موجب توقف خودرو‌ها در خیابان‌ها شده است. در بسیاری از خانه‌ها جایی برای پناه گرفتن وجود ندارد. بیش از ۱۰ هزار تن از ساکنان منطقه به مکان‌های دیگری منتقل شده اند. سیل بیش از ۱۲ شهر در بخش مرکزی چین را در بر گرفته است.




www.youtube.com/watch?v=c-YzCW-X47o

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: