آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 24 دی ماه 1398 = 14-01 2020

ایران؛ یک یازیگر دیگر سینما دق مرگ شد+عکس

نوری کسرایی، بازیگر مشهور سینمای قبل از انقلاب در خانه‌اش درگذشت. همسایگان او دو روز پس از درگذشتش متوجه می‌شوند و مرگ او را به پلیس خبر می‌دهند.

نوری کسرایی در ۱۹ سالگی با فیلم «پنجره» جلال مقدم به سینما معرفی شد. او بازیگر شماری از مشهوترین آثار سینمایی قبل از انقلاب از جمله «تنگنا»، «تنگسیر»، «مسلخ»، «شازده احتجاب» و «شام آخر» بود، اما همچون شمار قابل‌توجهی از دیگر بازیگران پیش از انقلاب، در جمهوری اسلامی اجازه کار پیدا نکرد.

نوری کسرایی هنگام مرگ ۶۸ ساله بود و برخی رسانه‌ها دلیل فوت او را «کهولت سن» اعلام کرده‌اند، اما دلیل دقیق مرگ او از طریق منابع رسمی اعلام نشده است.



شهنام January 14, 2020 06:02 PM

همیشه این سوال در ذهنم‌‌ بود که چه بر سر همسر شیرممد تنگسیر آمده چرا که بدون او تنگسیر دیگر تنگسیر نبود شهرو روحت شاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


BMW January 15, 2020 02:44 AM

با عرض تسلیت به خانواده‌ای محترم ساقط شدن هواپیمای اکراینی و ملت بزرگ ایران،و همینطور شادی روح روانشاد خانوم(نوری کسرایی)یکی از دها هنرمند مردمی ایران بزرگ،این ا به آن یلیبرتی های نکبت اسلامی عرض میکنم،،شما که آری از هنر هستید،چه بزرگ بزرگتان تا آن کوچکترینتان،فقط بلد هستید از اشرافینتان برای ملت زجر کشیده طاقچه بالا بگزارید،صدها فیلمهای مزحکتان بصورت رایگان بروی شبکه اینترنت قابل مشاهده میباشد،اما حیف وقت وچشمان آدمی،یک هنرمند درجه سوم قبل از این آنراشیسم جهنمی،بهت از بهترین بلیبریتی جمهوری نمگین میباشد،پس لااقل بتمرگید و بادبدن آن فیلمها درست بازی کردن را از آنها بیاموزید،برای آنکه فیلمهای آنموقع بخاطر تمامی عوامل یک فیلم اعم از (سناریو،فیلمبرداری،نور،صحنه،بازیگری، قابل هرچند دفعه دیدن را دارد،روح‌ تمامی هنرمندان بزرگ آنموفع قرین آرامش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: