آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 27 دی ماه 1398 = 17-01 2020

بازداشت ۱۱ نفر در ارتباط با صفحه اینستاگرامی

خبرگزاری هرانا – یازده شهروند در شهرستان مرودشت در رابطه با یک صفحه اینستاگرامی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. اتهام این شهروندان انتقاد از برخی مسئولین و نهادها و متشنج کردن جو سیاسی و امنیتی شهر عنوان شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در استان فارس گفت: “گردانندگان یک صفحه اینستاگرام دستگیر شدند”.

اسماعیل زراعتیان افزود: “از اواخر سال ۹۶ صفحه‌ای تحت عنوان مرودشت برتر در شبکه اجتماعی اینستاگرام شروع به فعالیت کرد. گردانندگان این صفحه مطالبی را علیه برخی ادارات و نهادها منتشر و اتهاماتی را به آنها وارد کرده و جو بدبینی و بی اعتمادی نسبت به مسئولین و نهادها را به مخاطبان خود القاء و فضای سیاسی و امنیتی شهرستان را متشنج می‌کردند”.

به گفته وی، “سرانجام پلیس فتای شهرستان مرودشت و استان فارس، ۳ نفر از گردانندگان اصلی صفحه مرودشت برتر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی آنان را بازداشت و به مراجع قضایی تحویل دادند. همچنین پس از مشخص شدن ادمین صفحه، ۸ نفر دیگر از رابطان این صفحه هم شناسایی و دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. تاکنون ۷ فقره پرونده علیه متهمان اصلی با موضوعات تشویش اذهان عمومی، انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی و تهدید و ارعاب توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در پلیس فتا تشکیل شده است و رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.”

گفتنی است که در این گزارش به هویت و محل نگهداری این افراد اشاره‌ای نشده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: