آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 بهمن ماه 1398 = 21-01 2020

بی‌خبری از وضعیت یک معلم زندانی در ایران

جعفر ابراهيمی، فعال صنفی معلمان و عضو كانون صنفی معلمان تهران که نزدیک به یک ماه از بازداشت او در جریان برگزاری مراسم چهلمین روز کشته‌شدگان اعتراضات آبان ماه در بهشت سکینه کرج می‌گذرد، کماکان در بازداشت به سر می‌برد.

بر اساس اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، از پرونده این فعال صنفی معلمان که از روز پنجشنبه ۵ دی در پی هجوم ماموران امنیتی به مراسم چهلم پویا بختیاری از کشته‌شدگان اعتراضات آبان ماه در بهشت سکینه کرج بازداشت شده اطلاعاتی دقیقی در دست نیست.

کانال تلگرامی معلمان عدالتخواه نیز روز سه‌شنبه ۱ آبان در با انتشار پستی اعلام کرده است که نیروهای امنیتی بار دیگر به منزل این معلم زندانی تعرض کرده و پس از تفتیش منزل او گوشی موبایل همسر آقای ابراهیمی را ضبط کرده و با خود برده‌اند.

پیش از این حسین تاج وکیل مدافع جعفر ابراهیمی با اشاره به بیماری گوارشی حاد این معلم زندانی به خبرنگار ایلنا گفت، قرار بازداشت وی یکبار تمدید شده و این درحالی‌ست که این وکیل دادگستری با وجود مراجعه به شعبه ۲۶ بازپرسی دادسرای انقلاب کرج و اعلام وکالت پرونده، بر اساس تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری اجازه دسترسی به پرونده را نداشته است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: