آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 بهمن ماه 1398 = 22-01 2020

یک فعال صنفی دیگر معلمان به دادگاه احضار شد

خبرگزاری هرانا – اسکند لطفی، فعال صنفی معلمان و بازرس شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان، روز دوشنبه ۳۰ دی ماه با دریافت ابلاغیه ای به شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری سنندج احضار شد. در این احضاریه از وی خواسته شده است که صبح روز دوشنبه هفتم بهمن ماه، در این شعبه حاضر شود. طی ۴ ماه اخیر، این ششمین بار است که اقای لطفی به مراجع قضایی احضار می شود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کانال صنفی معلمان ایران، اسکند لطفی، فعال صنفی معلمان و بازرس شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان، به شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری سنندج احضار شد.

بر اساس این احضاریه که روز دوشنبه ۳۰ دیماه به دفتر صالح نیکبخت، وکیل مدافع اسکندر لطفی ارسال شده است، وی می بایست روز دوشنبه هفتم بهمن ماه در شعبه مذکور حاضر شود.

بر اساس این گزارش طی ۴ ماه اخیر، این ششمین بار است که آقای لطفی به مراجع قضایی احضار می‌شود.

او روز چهارشنبه ۲۲ خردادماه ۱۳۹۸، در شعبه دوم بازپرسی دادگاه انقلاب سنندج تفهیم اتهام و نهایتا با تودیع قرار آزاد شده بود.

گفتنی است که اتهامات “اجتماع و تبانی علیه نظام، تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب” بر اساس شکایت اطلاعات سپاه پاسداران از اسکندر لطفی در شعبه دوم بازپرسی دادگاه انقلاب سنندج علیه این فعال صنفی مطرح شده بود که خود آن‌ها را رد می‌کند.

لازم به یادآوری است که اسکندر لطفی در پی اعتصاب ۲۲ و ۲۳ آبان‌ماه سال گذشته معلمان نیز به نهادهای امنیتی احضار شده بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: