آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 بهمن ماه 1398 = 22-01 2020

بازداشت نوجوان به دلیل توهین به تصویر سلیمانی

خبرگزاری هرانا – روز چهارشنبه ۲ بهمن ماه، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و بازداشت یک نوجوان در تهران به دلیل لگد زدن به بنر نصب شده قاسم سلیمانی در خیابان خبر داد. بنابر گفته وی با توجه به این که فرد بازداشت شده کمتر از ۱۸ سال سن دارد، با تصمیم مراجع قضایی و اخذ تعهد آزاد شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از صدا و سیما، روز چهارشنبه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۸، حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازداشت یک نوجوان به دلیل “اهانت” به عکس قاسم سلیمانی خبر داد.

رحیمی ضمن اعلام این خبر گفت: ” فردی که چند روز پیش به تصویر سردار سلیمانی اهانت کرده و به بنر نصب شده وی در خیابان لگد می‌زد، شناسایی و بازداشت شد”.
وی افزود: “چون این فرد کمتر از ۱۸ سال سن داشت، تحویل مراجع قضایی داده شد و بنا به صلاحدید آنان با اخذ تعهد آزاد شد”.

لازم به ذکر است که پیشتر حسین رزاززاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرضا در استان اصفهان اعلام کرده بود که توهین به قاسم سلیمانی، مصداق اتهاماتی چون “فعالیت تبلیغی علیه نظام” و “توهین به مقدسات” بوده و با متهمان مطابق آن برخورد خواهد شد.



شهنام January 22, 2020 09:29 PM

این هم یه نمونه خبر دروغ من درآوردی دیگه از اتاق فکر رژیمه که دو هدف رو دنبال میکنه اول اینکه بگه بچه ها که عقلشون نمیرسه به عکس قاسم تروریست توهین میکنن ( یادشون رفته که رهبر رهبرشون به طفل سیزده ساله بود) وگرنه مردم ایران خییییییلی به سرجوخه قاسم احترام میزارن! دوم اینکه رژیم هم با رافت اسلامی این بچه های نادون رو آزاد میکنه! بازم به اتاق فکریهای بی مغز رژیم میگم خ ر خودتونین

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: