آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 1 اسفند ماه 1398 = 20-02 2020

فیلم/ انتخابات؛ مردم: جمهوری اسلامی تمام شد

فیلم زیر: اعتراض مردم بجان آمده در بازار تهران به سیرک انتخاباتی خامنه ای

یکی از هموطنان: ..مردم از گرسنگی می میرند، اینها آمدند وسط بازار و تبلیغ می کنند بروید رای بدهید...ولی هیچکس دیگر توجهی به این چیزها نمی کند...جمهوری اسلامی تموم شد...جمهوری اسلامی نابود شد ..




www.youtube.com/watch?v=uVk5mvGTEIU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



sara February 4, 2020 05:59 PM

ابتذال و لودگی حکومت آخوندی پایانی ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی February 5, 2020 08:55 AM

همین قای محمود بهمنی نماینده کنونی شهرستان ساوجبلاغ برای انتخابات دوره گذشته با خرید هر شناسنامه وبرگ رای یکصد هزار تومان هزینه میکرد وبنا به بگفته بعضی نزدیکان محمود بهمنی در انتخابات دوره پیش بیش از 3 میلیارد تومان برگ رای خریداری کرده وشواهد وعناصر ودلالان آن موجودند این یک نمونه از میلیونهاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


b February 20, 2020 06:42 AM

کرونا در قم دو نفر را از پا در آورده این بی شعورها بجای فعالیت پزشکی نیروی ویژه سرکوب فرستاده اند تا با چماق بجنگ ویروس بروند جل الخالق از اینهمه شعور

گزارش یا اعتراض به این نظر


ziba February 20, 2020 09:03 AM

ننگ و رسوائی، و مُهرِ خیانت و یاری در جنایت، بر هر آنکس که فردا، روز جمعه 2 اسفندماه به پای صندوقهای انتصابات ولایت خونخوار برود، ولایت فقیه خونخواری که مکرر در مکرر بعد از چهل سال خیانت و جنایت و غارت، با بی شرمی ووقاحت بی نظیر، از ما مردم ایران، یعنی قربانیان جنایت و فساد و تباهی و غارتش میخواهد و حکم شرعیمان میدهد که سیاهی لشکر نمایش انتصاباتش شویم تا برای حبس وشکنجه و سرکوب و غارت بیشترمان، وریختن خون بیشتری از جوانان آگاه و رشیدمان، مشروعیت بین المللی پیدا کند!
تا بحال چنین وقاحت و بیشرمی را در هیچ کجای تاریخ خوانده یا دیده اید؟؟!
پس ننگ وشرم ونیستی،بخصوص برمدعیانی که اگربا بی چشم و روئی، ودر عین خیانت ومردم فروشی به پای صندوقهای ولایت سفاگ بروند، تف ولعن تاریخی بر تک تک این مردم فروشان خائن و شریک درجنایت!
رأی ما مردم سرنگونی است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: