آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 بهمن ماه 1398 = 04-02 2020

طالبان افغانستان: شاید خرها هم کشته شده باشند!

اعضای گروه بنیادگرای «طالبان» در افغانستان ۴ الاغ را تیر باران کردند و سپس مالک الاغ‌ها که یک زن بود به همراه دو فرزندش را ربودند.

مقام‌های دولتی ولایت غور در مرکز افغانستان می‌گویند که گروه طالبان چهار الاغ را در ولسوالی چهارسده این ولایت تیرباران کرده‌اند.

سخنگوی والی غور به بی‌بی‌سی گفت مالک این الاغ‌ها یک زن بوده که هنگام انتقال مواد غذایی از منطقه منگ ولسوالی چهارسده این ولایت به منطقه‌ای تحت تسلط طالبان با افراد گروه طالبان روبه‌رو شده است.

او گفت طالبان پس از تیرباران الاغ‌ها این زن و دو کودکش را با خود بردند. این زن با هدف دیدار با بستگانش و انتقال مواد غذایی به این منطقه رفته بود. این زن و کودکانش هم اکنون در اسارت طالبان قرار دارند.

در همین حال، سخنگوی گروه طالبان گفت این رویداد زمانی رخ داده که نیروهای نظامی طرفدار دولت (اربکی) با الاغ‌های حامل مواد مورد نیازشان با کمین افراد این گروه مواجه شدند.

وی گفت افراد نیروهای اربکی‌ می‌خواستند با استفاده از این الاغ‌ها مواد مورد نیازشان را به پاسگاه‌های‌شان منتقل کنند. او اضافه کرد که در نتیجه (اربکی‌ها) دستگیر و شاید خرها هم کشته شده باشند!



مریم February 4, 2020 09:08 PM

آیا از خر بی آزار تر سراغ داریم ، خر های مظلوم چه گناهی کرده اند که باید تیر باران شوند، مثل اینکه مظلوم کشی در دین اسلام طالبان و اسلام جمهوری اسلامی اجر دارد، مرگ بر این طرز تفکر و دین و خدایشان

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی February 5, 2020 10:04 AM

فقط این خبرها را میخوانیم و می‌خندیم ولی حقیقت مهیبی پشت این خبر نهفته است و آن عقیده‌ای است که به موجودات زنده هم رحم نمیکند و با استفاده از ناآگاهی مردم و خرافات سعی در پیاده کردن عقیده منحط و مزخرف خودشان در کشورهای مختلف هستند و پیروان این آیین سعی بر چپاندن عقاید مشتی بیابان گرد متوهم هزار و چهار صد سال پیش در قرن بیست و یکم به حلقوم ملتها هستند کاری نشدنی و مسخره مثل سعی در نصب ویندوز روی چرتکه با استفاده از ترور و خفقان و باید دنیا یک بار برای همیشه تکلیف این آیین منحط را مشخص کرده و آن را از معادلات جهانی حذف کند تا دنیا به آرامش برسد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: