آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 فروردین ماه 1399 = 05-04 2020

نبرد با کرونا در همسایگی ایران؛ تشدید تدابیر امنیتی

ترکیه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به رقمی نزدیک به ۲۴ هزار نفر خبر داد. بیشترین میزان آلودگی نیز در شهر استانبول گزارش شده است.

بنا بر اعلام وزیر بهداشت ترکیه شمار جان باختگان این بیماری نیز تا پایان روز شنبه به بیش از ۵۰۰ نفر رسیده است. فخرالدین کوچا همچنین اعلام کرد که از زمان آغاز تست‌های کرونا در این کشور، بیش از ۱۶۱ هزار تست انجام شده است.

وزیر بهداشت ترکیه نرخ بهبود مبتلایان به کرونا در این کشور را بالا دانست. به گفتۀ او تا کنون ۷۸۶ بیمار درمان شده و بیمارستان‌ها را ترک کرده اند اما ۱۳۱۱ بیمار همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

ترکیه از روز جمعه مقررات جدیدی را برای مبارزه با همه گیری کرونا به اجرا گذاشت؛ از جمله منع آمد و شد برای افراد زیر ۲۰ سال و ممنوعیت سفر بین استان‌ها. دو هفته پیش از این نیز این کشور محدودیت‌هایی را برای رفت و آمد افراد بالای ۶۵ سال به اجرا گذاشته بود.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه عصر جمعه ضمن تاکید بر تداوم محدودیت‌های پیشین برای مبارزه با کرونا، اعلام کرد که تا ۱۵ روز دیگر هر نوع ورود و خروج به ۳۱ استان ترکیه به جز برای نقل و انتقال مواد غذایی، دارو و مواد تمیز کننده همچنین رفت و آمد وسایل نقلیه لجستیک مورد تأیید وزارت کشور ممنوع خواهد بود..



داود February 5, 2020 04:16 PM

من به بد و بدتر رای نمی‌دهم
من به ماندگاری جهل رای نمی‌دهم
من به شیخ نصرالله و بشار اسد و حزب‌الله رای نمی‌دهم
من به بخشش پول نفت کشورم به لبنان و سوریه و یمن رای نمی‌دهم
وظیفه هر تک تک ما ، ۳ نفر را از رای دادن‌ صرف نظر کند ، برای آینده فرزندان ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: