آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 18 بهمن ماه 1398 = 07-02 2020

فیلم؛ اعتراف سپاه پاسداران به چهل سال جنایت

اعتراف جواد منصوری فرمانده سپاه تروریستی پاسداران در سال ۱۳۵۸ و از سگهاى زنجيره اى فاشیسم دینی ولایت فقیه به اعدام یک‌شبه و بدون محاکمه مخالفان دستگیرشده در جریان سرکوب مردم گنبد و ترکمن صحرا در سال ۱۳۵۸




www.youtube.com/watch?v=inVs9urg4cI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آنتی آخوند February 7, 2020 11:11 AM

مردیکه حرامزاده اینها در تاریخ ثبت خواهند شد و‌بایستی فردای پس از سرنگونی این رژیم سرطانی جواب پس بدی،

گزارش یا اعتراض به این نظر


ziba February 7, 2020 12:16 PM

از علایم فرارسیدن زمان سرنگونی و مرگ یک سیستم حکومتی ضدمردمی این است که جنایتکاران و قاتلان وابسته به آن حکومت، بطور مستقیم یا غیر مستقیم، سعی میکنند دخالت و شراکت خود در قتل وجنایت و خونریزیهای آن حکومت سفاک و خونخوار را حاشا کنند، تا شاید از مجازات در دادگاه خلق وتاریخ بگریزند! اما هیهات که با اشاراتشان فقط وفقط هرچه بیشتر پرده از جنایات ضدبشریشان میدرند و ابعاد هولناک خونریزیهایشان را آشکارتر میکنند! این جبر سرنوشت همۀ جنایتکاران تاریخ است!
بله! این افشاگریها، همه نشانۀ آغاز دوران مرگ ولایت خونخوارِ آل خمینی قسی القلبِ سفّاک است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


منوچهر February 7, 2020 07:53 PM

آنکه کرداربد روانیند خودزکردارخودجزابیند
ای مردک نادان با آن درجه های حلبی، توآدمکشی وکشتار هم میهنان ترکمن را رابردوش میگیری وبه آن سرافرازی، مرگت باد، ای گندیده بی پدرومادرکه دم برنیاوردی مردم باید تو رادرروز پیروزی تکه تکه کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود February 7, 2020 11:57 PM

پدرسوخته های پدردنامرد مجلس بزم کرکرخنده و شربت و شیرینی درست کردن و از شجاعت نداشتشون تعریف میکنن و در مورد هموطنای عزیز و از جان گذشته که سلاخی شدن به دست اخوندحرامزاده خلخالی و عملکرد خودشون و کرکر مشمزکننده مجریاینشون که تبدیل شده به شووحشت تو وپخش تو تلوزیونیوکه برا خوانوادهاو خصوصاتاثیران بروی بچه های کم سن و سالدکشوذمون پیسنهاد میکنم خوانوادها بچها وکودکان رو ازدیدن متع کنن ادم حالش بهم میخوره از این همه قساوت و نامردی و به وضوح پیام روشنی میدن که پتانسیل ابن رو دارن تا حد پیش برن نظر من اینه که فقط فقط تنها راهش مقابله به مثله چشم در مقابل چشم با این جانیها بصورت مسالمت امیز راه بجایی نمیبریم (نظرم شخصیه)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: