آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 20 بهمن ماه 1398 = 09-02 2020

علی دایی: دولت روحانی، صلاحیت من را رد کرد!

آقایانی که خوردند و بردند، صلاحیت دارند اما من نه!

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره سپردن سکان هدایت این تیم به دراگان اسکوچیچ، عنوان کرد که این مربی کروات، خارج از فدراسیون فوتبال انتخاب شده است و انتخاب او بی‌احترامی بزرگی بود که به تمام مربیان ایرانی شد.

به گزارش ایسنا، علی دایی در گفت‌وگویی درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران،گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. مطمئنا آروزی همه ما است که تیم ملی دوباره به جام‌جهانی صعود کند اما متأسفانه انتصاب‌ها بر اساس مسائل غیرفوتبالی صورت می‌گیرد و مسائل فنی، مقبول و اینگونه موضوعات نقشی در انتخاب‌ها ندارد.

آقازاده‌ها در انتصاب‌ها نقش دارند

وی افزود: متاسفانه در برخی از انتصاب‌ها، بعضی از آقازاده‌ها دخیل هستند. درباره ویلموتس هم یک نفر باید ورود کند که مشخص شود ویلموتسی که آخرین قراردادش ٧۵٠ یا ٨۵٠ هزار یورو بوده است، چطور به یکباره قرارداد ٢میلیون و ٧۵٠هزار یورویی برای یک سال منعقد می‌کند؟ این مربی با دستیارانش ٣میلیون یورو در این وضعیت اقتصادی، خرج روی دست فوتبال ایران گذاشت. ٣میلیون یورو حدود ۴۵ تا ۵٠ میلیارد تومان می‌شود. او به تازگی مبلغ ۶ میلیون یورو هم غرامت خواسته که اگر یک حساب ساده انجام بدهید متوجه می‌شوید برای ویلموتس فدراسیون فوتبال باید ١۴٠میلیارد تومان بپردازد. با این شرایط هیچکس هم پاسخگو نیست!



مسعود February 9, 2020 05:25 PM

تو یکی سرت رو بذار پایین و ادای دل سوخته بر ای وطن ودرنیار کهدخیلی بیرنگ و لعابه کبه که ندوننه و یادش رفته که تو چطور عکس خمینی رو روی نیمکت ذخیره دور زمین میذاشتی و قنوت میخوندی براش ودست بصورتت میمالیدی حالا که بوی پول نرسیده به مشامت خورده حالا داعیه خیرخواهی داری لااقل کمی برا خودت شان نداشته قایل شو رو که نیس سنگ پای قزوینه کم نیستن ازارایی که له خیلیها رسوندی (در ظمن با سرچ ساده تو یوتیوپ کلیپ کذایی موجود هست)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: