آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 24 بهمن ماه 1398 = 13-02 2020

وزیر دفاع خامنه ای موضع اخیر آمریکا را تایید کرد

وزیر دفاع جمهوری اسلامی سخنان وزیر خارجه آمریکا را عملا تایید کرد که پرتاب ماهواره، بهانه ای برای تکمیل برنامه های موشکی است

وی گفت: اگرچه پرتاب ماهواره موضوعی “غیرنظامی” است .اما برای رسیدن به اهداف دفاعی و نظامی به آن نیاز داریم .

وزیر دفاع رژیم ایران در واکنش به بیانیه اخیر فرانسه و مواضع آمریکا در قبال پرتاب ماهواره به فضا گفت که جمهوری اسلامی با قدرت برنامه فضایی (موشکی) خود را ادامه خواهد داد.


صدا‌های مهیب شنیده شده در زاهدان

صدا‌های مهیب شنیده شده در منطقه سرجنگل و چاه احمد زاهدان برخی از مردم منطقه را دچار نگرانی کرده است که به گفته معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان این صدا احتمالا ناشی از سقوط برخی قطعات جدا شده از ماهواره ظفر است.

به گزارش ایرنا، برخی منابع محلی شامگاه یکشنبه (۲۰ بهمن) از شنیدن صدای مهیب در آسمان منطقه سرجنگل و چاه‌احمد در حومه زاهدان خبر دادند و گفتند که پس از شنیدن حداقل ۸ صدای مکرر، آسمان منطقه روشن شد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در پی شنیده شدن این صدا‌ها به گفت: منشاء این اتفاق خارج از استان است و در حال بررسی دقیق جزئیات هستیم.

محمدهادی مرعشی افزود: در بررسی‌های اولیه احتمال داده می‌شود که صدای شنیده شده ناشی از سقوط قطعات جدا شده از ماهواره ظفر باشد.

وی بیان کرد: این قطعات در منطقه فاقد سکنه حومه شهرستان زاهدان سقوط کرده و جای هیچ گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.



قلی ایرانی February 10, 2020 09:48 AM

ماهواره ما پاره شد صله پات

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush February 10, 2020 01:42 PM

لطفا یک تکه کوچک از این ماهواره را برای آن خبرنگار که چند خبر پائین خود را در مورد عظمت جمهوری اخوندی پاره میکرد هدیه بدهید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: