آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 21 بهمن ماه 1398 = 10-02 2020

بازداشت مدیران ۳ رستوران مشهور در تهران

دادسرای ارشاد اعلام کرد: مدیران ٣ رستوران مشهور در تهران به جرم ایجاد فضای مغایر با شئونات اخلاقی و مذهبی بازداشت شدند.

دادسرای ارشاد اعلام کرد: مدیران ۳ رستوران مشهور در تهران بازداشت شدند.دادسرای ارشاد اعلام کرد: مدیران ٣ رستوران مشهور در تهران به جرم ایجاد فضای مغایر با شئونات اخلاقی و مذهبی بازداشت شدند.

دادسرای جرائم امنیت اخلاقی افزود: پس از دریافت گزارش‌های مردمی، با شناسایی عوامل خاطی در سه رستوران فردوسی، شبستان و دیوان، مبنی بر فراهم ساختن فضای این رستوران‌ها به جهت اختلاط و رقص زن و مرد، نسبت به بازداشت آنان و پلمب این اماکن مبادرت کرد.


پلمب یک کافه رستوران و بازداشت متصدیان به علت رقص و پایکوبی در تهران

خبرگزاری هرانا – روز شنبه ۱۹ بهمن ماه، یک کافه رستوران در حوالی “خیابان نجات الهی” واقع در تهران، به علت رقص و پایکوبی تعدادی از شهروندان در این محل، پلمب و دو تن از متصدیان آن نیز بازداشت شدند. معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت، ضمن اعلام این خبر رفتار شهروندان را «ضد ارزشی» و «موجب جریجه دار شدن عفت عمومی» خوانده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، روز گذشته شنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۸، یک کافه رستوران در حوالی “خیابان نجات الهی” واقع در تهران، پلمب و دو تن از متصدیان آن نیز بازداشت شدند.

سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت ضمن اعلام این خبر گفت: “این واحد صنفی متخلف صبح روز گذشته با دستور مقام قضائی پلمب شد”.

وی با بیان اینکه متصدیان این واحد صنفی، کافه رستوران خود را در اختیار تعدادی خانم و آقا قرار داده‌اند، مدعی شد: ” «رفتارهای ضد ارزشی» این افراد سبب «جریحه دار شدن عفت عمومی» شده بود”.

این مقام انتظامی ادامه داد: “با دستور قضائی واحد صنفی پلمب و هر دو متصدی بازداشت و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند”.

لازم به ذکر است که ورود به حریم خصوصی شهروندان و مداخله در امور فردی آنان از جمله انتقاداتی است که به نظام قضایی و انتظامی ایران وارد است.



شهنام February 10, 2020 02:06 PM

در فردای آزادی ایران تمامی مساجد حسینیه ها و حتی منازلی که در آن مراسم عرعر و بر سر زنی و گریه و زاری برای حسین تازی و سایر داعشیان اولیه برگزار شود ابتدا پلمب و سپس با تغییر کاربری به شادیخانه، میکده، کتابخانه درمانگاه و یا سایر اماکن سودمند تبدیل خواهند شد و تمامی تازی پرستان به بیگاری برای بازسازی ویرانه هایی که به جا گذاشته اند مجبور خواهند گردید ننگ و مرگ بر اشغالگران ایران ایدون باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: