آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 21 بهمن ماه 1398 = 10-02 2020

علت عجیب برای فوت قربانیان مراسم سلیمانی

انتشار تصویری از گواهی فوت برخی کشته شدگان مراسم تشییع جنازه قاسم سلیمانی در کرمان و علت فوت درج‌شده در آنها، باعث تعجب افکار عمومی و واکنش منفی کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

به گزارش ایرنا، در عکس‌های منتشر شده علت فوت، مرگ بر اثر «واکنش‌های حیوانی و غیرعمدی انسانی» و در بخش توضیحات قرار گرفتن در زیر ازدحام جمعیت ذکر شده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با اعلام نارضایتی نسبت به علت فوت درج شده در گواهی فوت جان‌باختگان، آن را توهین دانسته‌اند.

در واکنش به این موضوع، عبدالصمد خرمشاهی، وکیل جنایی می‌گوید: این موضوع برای من خیلی تعجب برانگیز بود. اولین بار بود می‌دیدم علت مرگ را واکنش‌های حیوانی نوشته‌اند. استنباط من این است که خواسته‌اند بگویند فشار جمعیت بوده و در هجوم مردم این اتفاق افتاده است.



شهنام February 10, 2020 02:24 PM

مشتی نذری خور طرفدار حکومت ملایان همدیگر را برای لقمه ای قیمه له کردند به نظر من دلیل مرگ کاملا صحیح گزارش شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرام February 10, 2020 03:02 PM

بیچاره حیوان ها کی همدیگر را اینگونه زیر دست و پا له میکنند همه روزه هزاران گله گوسفند در ایران از آغل به چرا و از چرا به آغل باز میگردند و جائی خبر از جان باختن آنان نیست این فقط در مراسمی اینگونه است که مغز باخته گانی که یا تحت تاثیر تعصب دینی یا به امید کیک و ساندیس مجانی جان خود را اینگونه میبازند و بدرجه شهادت نایل میشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو February 10, 2020 09:21 PM

برای داغ کردن بساط تبلیغاتی حکومت ورشکسته و مورد نفرت اکثریت مردم ایرانی ایران باید زامبی های وابسته وجیره خواررژیم چنان لطف و مرحمت شان را با کشته شدن عمدی تعدادی اززامبی ها درمراسم به خاک سپاری قاسم سلیمانی نشان میداندد و این کشتارعمدی که حالا به تعجب کردن بسیاری انجامید با خوردن خرما و شربت های سم دار که دراین مراسم پخش شده است بوده است زامبی ها که لذت خرمای مفت و نوشیدن شربت مفت اسلامی چنان آنها زا تحت تاثیر قرارداده است که بدون هیچ شک وتریدی پذیرفته اندو درهیاهوی زامبی ها برزمین افتادند ومورد عبورکردن دیگرزامبی ها برروی بدن هاشان واقع شدند به دفعات درگورستان ها افرادی با خرما وشرینی و شربت های مسموم ظاهرشده اند وباخورادن آنها به مراجعین به قبرها باعث بیهوش شدن آنها شدند و کیف پول وگوشی مبایل و همچنین اتومبیل آنها را به یغما برده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: