آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 24 بهمن ماه 1398 = 13-02 2020

عکس؛ اینهم از نسل سلیمانی‌: "ما قاتل یهودیم"!

تصاویری که در برخی شبکه های اینترنتی فارسی زبان انتشار یافته، نشان می دهد که چگونه گروهی از کودکان و نوجوانان شعارهایی حمل می کنند که روی آن ها نوشته شده است: “ما قاتل یهودیم!”. (عکس زیر)

این شعار در همایشی دیده شده که گروه موسوم به “بسیج دانش آموزی” ترتیب داده و با نام “نسل سلیمانی ها” برگزار گردید و نوجوانان دانش آموز فریاد می زدند که حاضرند همه یهودیان را قتل عام کنند.

به گزارش رادیو پیام اسرائیل، آگاهان می گویند که رژیم ایران با به راه انداختن این گونه نمایش ها، می کوشد شکست خود در جلوگیری از هلاکت قاسم سلیمانی را به یک پیروزی تبلیغاتی و یک کانون آموزش ایدئولوژیک مبدل سازد.

بدین سالن، سیستم آموزشی حکومت اسلامی ایران، کودکان دانش آموز را برای ابراز تنفر نسبت به پیروان ادیان دیگر و فراگرفتن شیوه های یهودی کشی پرورش می دهد.

ایران پرس نیوز




شهنام February 13, 2020 02:18 PM

البته نقشه ای به مراتب عمیقتر پشت این پلاکارد ها خوابیده از اینجا خطاب به آن نقشه کش های زرنگ میگویم شک نکنید که تاریخ باز هم تکرار میشود چه زمانی معلوم نیست ولی اگر تکرار بشود مطمئن باشید که اینبار آخرین تکرار خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهاره February 14, 2020 10:11 AM

من با احتمال قرین به یقین فکر میکنم این یک عکس روتوش شده و تقلبی است، آخوندهای جنایتکار به اندازۀ کافی مستندات واقعی که ماهیت فاشیستی و خونخوارانه شان را منعکس و افشا کند دارند که نیازی به جعلیات نباشد! عکسهای مات شده را خوب نگاه کنید و حتی پسر بچۀ شعار بدست را، عکس زمینه به گمانم خارج از ایران گرفته شده!

ایران پرس نیوز: دوست گرامی، این عکس فتوشاپ نیست. خبرگزاریهای حکومتی آن را منتشر کرده اند. ما فقط چهره آن کودک را پوشاندیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Taktirandaz February 14, 2020 11:08 AM

فرمانده کل پاسداران امروز با اشاره به سخنان وزیر دفاع اسرائیل درباره تقسیم کار صورت گرفته میان اسرائیل و آمریکا برای مبارزه با سپاه پاسداران در سوریه و عراق، گفت: دست از پا خطا کنید هر دو شما را می‌زنیم!!!

واقعا که...همین دیشب دوباره زدن شمارو تو سوریه. در هر گوشه و کنار دارن شما رو لت و پار میکنن شماها هنوز در لجن زار شعار دست و پا می زنین

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهاره February 15, 2020 11:24 AM

ببینید جنبش قهرمانانه و تسلیم ناپذیر مردم آگاه وآزادیخواه ایران وهمینطورلبنان و بخصوص عراق و ضربۀ کاری نابودی سلیمانی خونخواروقاتلان همدستش،چه به روزاین سفاکان آورده،که با زبان وقلم خودشان،خودشان را"قــــــاتل"میخوانند!

و دست دولت ترامپ دردنکند(که مستقل ازهرانگیزه ای که دارد)سیاست مماشات باقاتلان رابزباله دان سپرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: