آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 25 بهمن ماه 1398 = 14-02 2020

مرکز آموزش روزنامه‌ نگاری تعطیل می شود!

به‌گزارش خبرگزاری مهر، دانشکده خبر به‌تازگی از پایگاه پذیرش دانشجو در نیمسال دوم دانشگاه جامع علمی کاربردی حذف شده و ظاهرا دانشجویان دانشکده نیز برای ادامه تحصیل به سایر مراکز آموزش عالی هدایت شده‌اند.

دانشکده خبر، شامل مرکز آموزش روزنامه‌نگاری در رشته‌های مختلف از جمله خبرنگاری، عکاسی خبری و مترجمی خبر، در سال۱۳۷۶ تاسیس شد.

براساس مصوبه‌ شورای عالی فرهنگی در زمستان ۹۶، سایر مراکز آموزش عالی وابسته به دولت باید واگذار یا منحل شوند. قرار بود دانشکده خبر (وابسته به خبرگزاری ایرنا) نیز به موسسه ایران (ناشر روزنامه ایران) منتقل شود اما هنوز مشخص نیست این‌روند در چه مرحله‌ای است.



نسل بیدار February 14, 2020 01:49 PM

گاهی از این جمهوری اسلامی پارازیت هایی شنیده می شود که انسان خنده‌اش می گیرید * جمهوری اسلامی و مرکز روزنامه نگاری؟ به مرغ پخته این را بگیم پا میگذارد به فرار *

اولا اولین شرط روزنامه نگاری آزادی بیان بدون از دست دادن سر است * در جمهوری اسلامی آزادی بیان بدون مرگ داریم که حالا مرکز آموزش روزنامه نگاری داشته باشیم؟ آن روزنامه نگار که در جمهوری اسلامی یک کلمه این ور و انور مینویسد سر به نیست می شود مرکز آموزش روزنامه نگاری به چه دردش می خورد؟ که یاد بگیرد هر چه نظام و مصلحت نظام می گوید بنویسد؟ مگر ندیدیم از جمهوری اسلامی سر و کله چند تا پیدا شد که خود را روزنامه نگار می نامیدند؟ آدم شاخ در میاورد که این هم روزنامه نگار است؟ تا اینکه انقدر خارج ماندند و از پیشکسوتان و روزنامه نگاران قدیمی یاد گرفتند که روزنامه نگار یعنی چه؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: