آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 شهریور ماه 1399 = 19-09 2020

چنگ اندازی سپاه پاسداران به صنعت خودروسازی ایران

حضور سپاه در صنعت خودروسازی به روایت پاسدار حاجی‌زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه نیرو‌های مسلح امروز وظیفه خود را کمک و حمایت ازتوسعه صنایع داخلی می‌دانند، گفت: بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت و تنها با هدف اعتلای کشور در این عرصه حضور خواهیم یافت.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بازدید از خطوط تولید و مراکز تحقیقاتی و نوآوری سایپا با بیان اینکه امروز در یک جنگ اقتصادی همه‌جانبه با دشمن قرار داریم، اظهار داشت: تلاش متخصصان فعال در صنعت خودرو به عنوان فرماندهان اصلی این نبرد، برای خودکفایی آینده کشور مهم و اثرگذار است.

وی افزود: خوشبختانه با روحیه‌ای که در زمینه بومی‌سازی قطعات، طراحی محصولات جدید با تکیه بر توان داخلی و نوآوری در گروه خودروسازی سایپا قابل مشاهده است، شکست دشمن را در دستیابی به اهداف خود رقم خواهیم زد.

سردار حاجی زاده با بیان این‌که شکست دشمن در زمینه تحریم صنعت خودرو با سرمایه‌گذاری و توجه به بومی‌سازی قطعات رقم خواهد خورد، ادامه داد: صنعت خودرو خاکریز امروز کشور در نبرد اقتصادی است و با اقداماتی که در دست اجرا است، دشمن در این عرصه ناامید خواهد شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: ما در نیرو‌های مسلح، صنایع دفاع و بسیج، وظیفه امروز خود را کمک و حمایت از توسعه صنایع داخلی دانسته و بدون هیچگونه چشم‌داشت و تنها با هدف اعتلای کشور، در این عرصه حضور خواهیم داشت.



zardaloo February 19, 2020 04:39 PM

انتقاد خوبه ولی قرار نشد دیگه شورش را دربیاریم در آلمان که ناف اروپا است همه این نوع ماشینهایی که گفتین هست ولی قیمتی که شما میگویید ۶ تا ۹ هزار دلار یا یورو کی به شما همچین حرفی زده یا قلی داده با این پول یک دوچرخه با حال میشه خرید ماشین شاسی بلند از این جماعت که بنده نیسان آنرا خریدم تریل-ایکس مدل ۲۰۱۹ ۳۵ هزار یورو برام تمام شد ,,۶ هزار و ۹ هزار کدامه هاهاها

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام February 19, 2020 10:16 PM

آقای زردآلو نیسان خریدی پول بنز دادی رفته تو پاچت میوه ی عزیز

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرام September 19, 2020 11:42 PM

این سردار حاجی زائیده بهتره کلن موشک و پوشک را رها کنه بره همه کاره سایپا بشه و با تولید خودروهائی مانند پرید و صدور آن با قیمت نازل 500 دلار به کشورهای دژمن مانند عربستان و امارات سبب مرگ هزاران شهروند متخاصم گردد و برای نخستین بار بجای زدن هواپیمای خودی و تلفات جاده ای در ایران ضربه ای کاری به دشمنان منطقه ای وارد آورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: