آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 بهمن ماه 1398 = 19-02 2020

برخورد بدلیل فروش اقلام مربوط به "ولنتاین"

استان قم؛ برخورد با ۳۲ واحد صنفی بدلیل فروش اقلام مربوط به روز ولنتاین

خبرگزاری هرانا ـ روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم از برخورد انجام شده با ۳۲ واحد صنفی در این استان بدلیل فروش اقلام روز ولنتاین خبر داد. پیشتر دادستانی قم در این خصوص اعلام کرده بود که “پلمپ واحد‌های صنفی از یک تا شش ماه، در دستور کار مسئولین مربوطه قرار گرفته است”.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم گفت: “گشت مشترک نیروهای اجرایی قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم و عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی با ۳۲ واحد صنفی به دلیل فروش اقلام روز ولنتاین در این استان برخورد کردند”.

روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم از این واحد های صنفی تحت عنوان “مروج نمادهای ضدفرهنگ اسلامی ایرانی” نام برده است.

دادستانی قم پیشتر در این خصوص اعلام کرده بود: “پلمپ واحد‌های صنفی از یک تا شش ماه، در دستور کار مسئولین مربوطه قرار گرفته است”.

پیش از این حسین دکمه‌چی، رئیس اتحادیه خرازی‌فروشان نیز از ممنوع شدن خرید و فروش بادکنک خبر داده بود.

روز ولنتاین در کشورهای مختلف دنیا با عنوان روز عشاق شناخته می‌شود با این حال حاکمیت در ایران این روز را یک پدیده غربی دانسته و به عنوان “تهاجم فرهنگی” با آن برخورد می‌کند. هر ساله محدودیت‌های بسیاری بر عرضه محصولات و خدمات مرتبط با روز ولنتاین در ایران ایجاد می‌شود.

گفتنی است پیشتر نیز قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم از پلمب واحدی که قرار بود در آن برنامه ای در زمینه تبلیغات و مدلینگ لباس برگزار شود، خبر داده بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: