آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 17 آذر ماه 1399 = 07-12 2020

قیمت برخی لپ‌تاپ در بازار ایران از پراید سبقت گرفت!

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران معتقد است که برای خرید این لپ‌تاپ‌ها در بازار تقاضای چندانی وجود ندارد. در بازار تهران ممکن است از هر 500 عدد تنها یک لپ‌تاپ 100 میلیون تومانی فروخته شود. این لپ‌تاپ فقط در بازار ایران گران نیست. بلکه این لپ‌تاپ در بازارهای جهانی هم با قیمت بالایی فروخته می‌شود. بنابراین قیمت این لپ‌تاپ لاکچری با محاسبه هزینه‌های گمرکی در ایران با سایر کشورها حدود پنج تا شش درصد اختلاف دارد و گران‌تر است.

ویژگی لپ‌تاپ‌های 100 میلیونی
به گزارش تجارت نیوز، محمدرضا فرجی تهرانی درباره ویژگی این لپ‌تاپ 100 میلیون تومانی گفت: از ویژگی‌های این لپ‌تاپ لاکچری شش گیگ گرافیک، 64 گیگ رم و یک ترابایت هارد است.تعطیلی دو هفته‌ای تهران قیمت بسیاری از کالاها از جمله لپ‌تاپ، گوشی تلفن همراه و تبلت را ارزان کرد.

تجار دو عامل را علت اصلی کاهش قیمت لپ‌تاپ در بازار ایران می‌دانند:
1- کاهش قیمت ارز
2- تعطیلی دو هفته‌ای تهران و نبود تقاضا

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با تایید کاهش قیمت لپ‌تاپ اظهار کرد: کاهش قیمت ارز مهمترین عامل در ارزان شدن قیمت این کالا است. چنانچه در یک هفته آینده بازار ارز آرام باشد، قیمت لپ‌تاپ و تبلت هم ارزان می‌شود. این در حالی است که چنانچه قیمت دلار دوباره افزایش یابد قیمت لپ‌تاپ هم به حالت قبل باز می‌گردد.

این در حالی است که قیمت پراید بین 100 تا 120 میلیون تومان در نوسان است.



خسرو October 3, 2020 11:52 AM

قبل از انقلاب اگر کسی یک میلیون تومن پول داشت شخص ثروتمندی محسوب میشد دقیقا یادم است که یک خنه 3 اطاق خوابه در یکی از محله های خوب تهران گمانم حوالی تخت طاوس بود نو ساز یعنی صاحب قبلی نداشت بود 450 هزار تومن الان اگر درآمد شما کمتر از 9 میلیون تومن باشه شما شخص فقیری هستی چه بر سر ما و وطن ما آمده ؟!تحمل تا به کی ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتتگو December 7, 2020 07:39 PM

زمانی مقتول دکترشاپوربختیاردرایران به مردم به دفعات هشدارالتماس وارانه میکرد که ای مردم گول آخوندها را نخورید! اینها بدذات و دروغگو و دزدند جواب اقشاری به صالح بودن آخوندها اعتقاد داشتند به دکترشاپوربختیار این بود بختیاربختیارنوکر بی اختیار! بله حقیقتی بود که آخوندها حیون اللهی اختیارهمه گانه دارند وکشوررا تصاحب کردندو مردم هم اختیارشان درگروه خواسته اخوندهاست تخم مرغ شانه 50 ریال را با انقلابشان به شانه ای 400000ریال تبدیل کردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: