آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 20 تیر ماه 1400 = 11-07 2021

وزیر خارجه سابق آمریکا: از مبارزه مردم ایران حمایت کنید

ایالات متحده آمریکا باید از مبارزات شجاعانه مردم ایران علیه رژیم تبهکار حاکم حمایت کند

به گزارش فاکس نیوز، مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا طی سخنانی با اشاره به اوضاع ایران گفت: ما باید همچنان به حمایت از مردم ایران ادامه دهیم چراکه آنها شجاعانه برای یک ایران آزاد مبارزه می کنند.

وی گفت: حکومت ایران امروز در ضعیف‌ترین حالت خود قرار دارد. بگذارید هرچه می خواهند بگویند اما حقیقت نمایش انتخاباتی آنها برای دنیا عیان شده است.

پمپئو افزود: رئیس‌جمهور به اصطلاح منتخب آنها (رئیسی) گفته با پرزیدنت بایدن ملاقات نخواهد کرد، اما از ما می‌خواهد که همه تحریم‌ها را برداریم.

وزیر خارجه سابق آمریکا گفت: ما نمی‌توانیم با رژیم حاکم بر ایران با پول مماشات کنیم به این امید که آنها از آن پول برای ایجاد تهدید استفاده نکنند. این تفکر احمقانه، خطرناک و عقب مانده است.

پمپئو با بیان اینکه اطمینان دارد روزی دنیا ایران را آزاد ببیند، گفت: ایرانیان می‌خواهند سرنوشت خود را به دست بگیرند...کارهای بسیاری وجود دارد که آمریکا می‌تواند برای پیشبرد این هدف انجام دهد.

فیلم زیر: شاهزاده رضا پهلوی روز شنبه در پیامی از اعتراضات و اعتصابات فزاینده کارگران، کشاورزان و بازنشستگان در ایران استقبال کرد و اتحاد آنها را رمز پیروزی بر حکومت جمهوری اسلامی دانست.




www.youtube.com/watch?v=Hy7xpfrtV4I

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امید July 11, 2021 12:12 PM

مادر بزرگ اینجانب که بسیار به سیاست علاقمند است امروز گفت الهی تمام درد بلای پومپئو بخوره سر بلینکن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Esfand July 11, 2021 02:11 PM

درود بیکران بر مایک پمپئو واقعا حرف دل تمام مردم ایران رو میزنه حیف که شیاطینی مثل جرج سروس هم کاسه گلوبالیستهای جهانی نگذاشتن پرزیدنت ترامپ و مایک کار آخوندها و لابیهای آنرا به زباله دان تاریخ و صد البته به همت مردم قهرمان ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


۱۰ فرمان !!! July 11, 2021 07:43 PM

«۱۰ فرمان ملت ایران» به «پرزیدنت جو بایدن»!

پرزیدنت جو بایدن (دولت جوباما):

• بایستی از «موضع قدرت» با رژیم خون آشام اسلامی برخورد کند!
• زبان و ادبیات «زور، تهدید، کتک و گوشمالی دادن» در مقابله با اشغالگران اسلامی، بایستی بخش مهمی از سیاست دولت او باشد!
• سیاست های «فشارهای حداکثری» علیه نظام تبهکاران اسلامی بایستی ادامه یابند!
• تحریم های فلج کنندهٔ سیاسی، اقتصادی، مالی، امنیتی، دفاعی و نظامی علیه نظام فاسد اسلامی بایستی ادامه یابند!
• از قیام و تلاش مردم آزادیخواه ایران برای رسیدن به آزادی های انسانی، استقرار یک دمکراسی سکولار، برقراری ثبات و امنیت، برابری انسانی، برقراری عدالت اجتماعی و قضایی، توسعه، پیشرفت و رسیدن به یک شکوفایی اقتصادی برای خود، فرزندان خود و نسل های آیندهٔ ایران، بایستی حمایت و جانبداری کند!
• از هرگونه مذاکره و ارتباط با رژیم دژخیمان اسلامی که منافع ملت ایران در آن، نادیده گرفته شود، شدیدأ خودداری کند!
• هرگز اجازه ندهد رژیم تبهکار اسلامی به «سلاح های کشتار جمعی» مسلح شود!
• بایستی رژیم فاسد اسلامی را در صحنهٔ جهانی در کلیهٔ زمینه ها به «چالش» کشیده و آن را «مسئول» بداند!
• بایستی با «حضور نظامی فعال آمریکا» در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا، «قدرت بازدارندگی آمریکا» را مدامأ به نظام اشغالگران اسلامی، گوشزد کند!
• و بایستی از یک «رفراندوم ملی و آزاد» بر سر نحوهٔ اداراه و مدیریت آیندهٔ ایران «زیر نظر مستقیم دبیر کل سازمان ملل متحد» و «انتقال مسالمت آمیز قدرت» به نمایندگان واقعی ملت ایران، بی دریغانه، حمایت سیاسی و دیپلماتیک دولت آمریکا را ابراز دارد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو July 11, 2021 09:29 PM

سیاست ترامپ ووزاریش برپایه حمایت مبارزه مردم ایران برعلیه حکومت تازی وخامنه ای وشرکاء بود که منابع مالی حکومت تازی خشکانده شود ووادارشود تن به خواسته مردم ایران بدهد ولی حکومت بایدن و شخص بایدن درست بلعکس آن عمل کرده و می کنند و خواهند کرد که حکومت تازی و خامنه ای و شرکاء به مبارزه هرچه بیشترو فاجعه بارتردرآینده برعلیه مردم ایران اقدام کنند منابع مالی خشکانیدن شده شان با تبانی با بایدن و اتحادیه اروپا با میلیاردهادلارو یورو پرخواهد شد که برداشتن تحریم ها وروان شدن تروریست هابه کشورهای اروپائی و دیگرکشورها برای کشتارمخالفان ضمیمه اش خواهد بود برای بنده تعجب و حیرت آور است که بایدن وحکومتش درامریکا بدون هیچ بازخواستی همچون حاکمان حکومت های خودکامه ودیکتاتوری می توانند تصمیم بگیرند؟چرا کنکره امریکاچنین اجازه ای را به بایدن طالیبان پرست میدهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: