آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 27 تیر ماه 1399 = 17-07 2020

محققان از یک علامت جدید "کرونا" خبر می ‌دهند

طبق گزارش جدید محققان، در حالی که بثورات پوست با ابتلا به کووید ۱۹ مرتبط است، بثورات داخل دهان هم در برخی بیماران کرونایی بروز می کند.

به گفته یک متخصص پوست و مو آمریکایی، بروز این بثورات که از نظر بالینی به enanthem شناخته می‌شوند همراه با ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ عجیب نیست.

به گفته محققان، enanthem بثوراتی بر روی غشاهای مخاطی زبان است. در بیماران مبتلا به عفونت‌های ویروسی نظیر ابله مرغان بسیار شایع است و مشخصه بسیاری از بیماری‌های ویروسی است که بر غشای زبان تأثیر می‌گذارد.

دکتر «خوآن جیمنز کوح»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه بیمارستان رامون اسپانیا، ۲۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و بثورات پوستی ناشی از آن را بررسی کردند.از بین این تعداد از بیماران، ۶ بیمار (۲۹ درصد) مبتلا به enanthem در داخل زبان شأن بودند. رده سنی بیماران ۴۰ تا ۶۹ سال بود.بثورات زبان از دو روز قبل از شروع سایر علائم بیماری کووید ۱۹ تا ۲۴ روز بعد بروز کرده بود.

از آنجائیکه بروز بثورات دهان با مصرف دارو در بیماران مرتبط نبود این نظریه تقویت شد که بیماری ناشی از کروناویروس جدید موجب ظهور این لکه‌های قرمز بر روی زبان می‌شود.هنوز وسعت بروز این علامت مرتبط با کووید ۱۹ مشخص نیست.



داریوش May 5, 2020 09:43 AM

ایران پرس نیوز خودمون تنها رسانه ای که خبرهای ضد چین را هم پخش میکند، باقی رسانه های خارج از کشور همه از دم نوکر با جیره و مواجب چینی های بیشرف هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام May 5, 2020 04:07 PM

چین به جز چهل میلیون سرباز گرسنه و ترسو چیزی برای عرضه در مقابل قدرت بی رقیب و فوق پیشرفته ی آمریکا ندارد در صورت درگیری نظامی بین آمریکا و چین تنها قیمت سوراخ موش در چین بالا خواهد رفت و اتفاق دیگری نخواهد افتاد چین اگر عددی بود از پس تایوان یا حتی هنگ کنگ بر می آمد جنگ با آمریکا پیشکش

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرانک May 16, 2020 10:41 AM

بهرحال واقعیتی است که ترامپ ریشه در کشور آلمان دارد!
ضمن اینکه درود بر او که بر سیاست عدم مماشاتش با ولایت جنایت درایران(حال به هردلیل و انگیزه) پای میفشرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو May 16, 2020 07:29 PM

جناب بورل که حامی برجام وحمایت ازحکومت اخوندی جمله ای درمورد خسارات کلان به اروپا نمی گوید ولی درمورد اوارگان وپناهنده گان جنگ زده سوریه وافغانستان شمشیربدست رستم میشود - حالااتخاذکردن جهتی درجدل امریکا وچین طوری می گوید که نه سیخ بسوزد ونه کباب جناب بورل چرا تاکنون حکومت چین به پزوهشگران اروپائی اجازه پزوهش کردن درمورد ویروس کرونا را درچین نداده است ؟ وهرانچه حکومت چین بنابه مصلحتش درمورد ویروس کرونا بگوید پذیرفته اید؟ چرا نمی گوئید که خسارت های جبران ناپذیرویروس چینی به بحران مردم اروپا و بهران نزادپرستی ویهودی ستزی و دست راستی وفاشیست ها انجامیده است ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو May 20, 2020 11:03 PM

دانسته باشیم درایران نوع دیگرازویروس همچون ویروس کرونا ظهورکرده است که کودکان را می کشد و دراستان گیلان اطلاع رسانی شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 30, 2020 11:56 AM

سیاست بچه گانه و احمقانه ی چینی های شل مغز برای فرار کردن از زیر بار مسئولیت ویروس کرونا باعث انتشار اخبار دروغینی از این دست فقط و فقط به جهت فرافکنی و بحران سازی است اگر این ویروس وجود خارجی داشت حکومت کثیف چین هیچگاه در مورد آن به فوریت اقدام به خبررسانی نمیکرد تمام این خبرهای جعلی نشان از وحشت بی حد و حصر حکومت چین از مرگ محتومش است و آثار این وحشت بی سابقه را در تک تک اخباری که منتشر میکنند به وضوح میتوان مشاهده کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: