آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 اسفند ماه 1399 = 07-03 2021

هشدار بی‌سابقه آمریکا و متحدان منطقه اش به خامنه‌ای

دو بمب‌افکن «بی ۵۲» آمریکایی روز یکشنبه ۱۷اسفند با همراهی جنگنده‌هایی از اسرائیل و عربستان با هدف هشدار به رژیم ایران بر فراز منطقه خاورمیانه به گشت‌زنی پرداختند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به‌نقل از ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده «سنتکام»، همراهی هواپیماهای نظامی از کشورهای یاد شده را تأیید کرد.

این دومین بار است که از زمان روی کار آمدن بایدن به ریاست‌ جمهوری آمریکا، واشنگتن با هدف هشدار به تهران، بمب‌افکن های خود را راهی منطقه می‌کند.

هدف از این پروازها ارسال پیام بازدارنده و صریح برای هر کسی است که بخواهد به آمریکایی‌ها یا متحدان آمریکا در منطقه آسیب برساند.

در میان تنش های واشنگتن و تهران، دو بمب افکن استراتژیک بی-52 که قادر به حمل بمب هسته ای هستند، پروازی بدون توقف از ایالات متحده به خاورمیانه و به نزدیکی مرزهای ایران انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک، ناظران هوانوردی آمریکایی و انگلیسی در شبکه های اجتماعی گزارش دادند که دو بمب افکن استراتژیک بی-52 که قادر به حمل بمب هسته ای می باشند، یکشنبه پروازی بدون توقف از ایالات متحده به خاورمیانه و به نزدیکی مرزهای ایران انجام دادند و بازگشتند.

گزارش شده است که این ماموریت به وضوح نشان دهنده نمایش قدرت در منطقه خلیج فارس بوده است. این هفتمین پرواز بمب افکن های آمریکایی در نزدیکی مرزهای ایران در چهار ماه گذشته است.

بر اساس اطلاعات بدست آمده دو فروند بمب افکن استراتژیک بی-52 از پایگاه هوایی مینوت (داکوتای شمالی) پروازی را بر فراز اقیانوس اطلس انجام داده و با گذر از جبل الطارق، دریای مدیترانه، اسرائیل، اردن، عربستان سعودی در خلیج فارس و نزدیک مرزهای جنوبی ایران به گشت زنی پرداختند و سپس بازگشتند.

این پرواز طولانی و رفت و برگشت دو بمب افکن از طریق اقیانوس اطلس به خاورمیانه، توسط هواپیماهای سوخت رسان KC-135R و KC-10A آمریکایی پشتیبانی شد و در طول پرواز بر فراز خاورمیانه جنگنده های اف-16 آنها را همراه کردند.

پیش از این ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت‌کام) در بیانیه‌ای گفته بود که هدف "حضور حساب‌شده" این بمب‌افکن‌های استراتوفورترس "برای تاکید بر تعهد ارتش آمریکا به امنیت منطقه و نشان دادن توانایی منحصر به فرد پیاده‌سازی سریع نیروی رزمی در فرصت کوتاه" بوده است.

سنت‌کام گفته هدف از این پروازها "ارسال پیام بازدارنده و صریح برای هر کسی است که بخواهد به آمریکایی‌ها یا منافع آمریکا آسیب برساند."



آرش - صبحی January 27, 2021 02:48 PM

ظریف وسرداران وعلی خامنه ای، و موشک سازان وموشک پرانان حکومت ولی فقیه دارند بلوف توخالی میزنند پرونده هسته ای رژیم شیطانی تر و هراس انگیز تر از آنست که جامعه جهانی وحتی دولت بایدن بتوانند از کنار ان بسادگی عبور کنند اضافه برآن اینستکه مردم ایران در درون کشور و نه آنسو نشینان بی محابا از تهاجم نظامی وهدفمند وهوشیارانه آمریکا یا اسرائیل مجدانه حمایت میکنند هر که میخواهد هرچه بگوید، بگوید اما واقعیت اینست که مردم ایران بجان آمده اند وبدنبال یک حمایت قدرتمند از سوی دولتهای آزاد هستند تا با زمینگیر شدن ماشین کشتار رژیم ملایان و سرداران هنوز عاشق ولی فقیه را در چرخ گوشت بیندازند این حقیقت را بپذیرید یکبار مردم بهتراز روزانه وساعتی مردن است

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا March 7, 2021 03:36 PM

ببینید شماها اراذل و اوباش وچاقو کشان دزد خامنه ائی خائن وجنایتکار با ملت ایران چه کرده اید که مردم ما راضی بحمله اسرائیل وامریکا بوطنشان هستنند تا از دست شماها تازیان و مغولان زمان راحت شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


هشدار بی‌سابقه آمریکا March 8, 2021 08:49 AM

دوستان، امریکا برای ورود و استقامت در خلیج فارس در برابر چین و روسیه نیاز به مترسکی چون جمهوری اسلامی دارد از یک طرف فروش میلیاردی اسلحه به همسایگان ایران و از طرفی نادیده گرفتن حملات موش و گربه ای ج ا به اهداف امریکا و همپیمانانش دال بر این موضوع هستند تا زمانیکه ایرانی وطنش را با زور پس نگیرد همین آش و همین کاسه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: