آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 27 فروردین ماه 1399 = 15-04 2020

اولین سرایت ویروس کشنده کرونا از جسد به انسان

یک پزشک پزشکی قانونی در تایلند بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و مشخص شد که این ویروس از جسد یک فوتی کرونايی به وی منتقل شده است.

به گزارش دیلی میل، این اولین مورد رسمی انتقال ویروس کرونا از جسد به انسان است که در جهان تأیید شده است.

سازمان های بهداشتی از کارشناسان پزشکی قانونی خواستند تا اقدامات احتیاطی را انجام دهند، زیرا هنوز اطلاعات کاملی درباره راه های انتقال کروناویروس وجود ندارد.

در تایلند، طبق آخرین اطلاعات بیش از دو هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند. از تعداد دقیق فوتی ها خبر موثقی در دست نیست.


آمار مبتلایان به کرونا از دو میلیون نفر گذشت

بیماری کرونا که برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۹ در صدر اخبار جهان قرار گرفت، با سرعت به صورت یک پاندمیک جهانی درآمد. در دوم آوریل میزان مبتلایان به کرونا به یک میلیون نفر رسید و در کمتر از دو هفته از دو میلیون نفر گذشت .

آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس به ترتیب درصدر آمار سازمان جهانی بهداشت قرار دارند.

این در حالیست که رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه سازمان جهانی بهداشت را به ارتکاب اشتباهات مهلک متهم کرد و گفت: مردم آمریکا و دیگر نقاط دنیا به سازمان بهداشت جهانی اعتماد کردند در حالی که این مرگ ومیر گسترده و بحران اقتصادی ناشی از عملکرد ضعیف آنها در قبال کووید۱۹ است.



خسرو April 15, 2020 12:28 PM

خدا رحم کند اگر این شیوع بصورت تصاعدی پیشرفت کند در عرض 22 هفته تعداد مبتلایان به 8192000000 یعنی بیشتر از تمام جمعیت کره زمین یعنی کمتر از شش ماه همه مبتلا خواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: