آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 اسفند ماه 1398 = 29-02 2020

کرونا؛ آلمان: اعمال محدود‌یت برای مسافران ایرانی

از تصمیمات کمیته‌ بحران کرونا در آلمان، ارزیابی و گزارش وضعیت سلامت مسافرانی است که از راه‌های دریایی یا هوایی از کشورهایی چون کره‌ی جنوبی، ژاپن و ایران قصد سفر به آلمان را دارند. این سنجش باید پیش از سفر صورت گیرد.

تاکنون این مقررات تنها شامل حال مسافرانی بود که از چین می‌آمدند.

ستاد بحران همچنین از تشدید کنترل توسط پلیس فدرال آلمان در مناطق مرزی خبر می‌دهد. ثبت داده‌های مسافران قطار که به آنها ظن ابتلا به کرونا می‌رود از دیگر تصمیماتی است که در این اطلاعیه به آن اشاره شده است.

همزمان اعلام شد که مقام‌های محلی شهر شانگهای در چین در پی یافتن افرادی هستند که با یک مسافر مبتلا به ویروس کرونا در تماس بوده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها این فرد از ایران وارد این بندر ۲۴ میلیونی چین شده است.



حقیقتگو February 27, 2020 03:31 PM

اینکه ازایران ویروس کرونا به چین برده است حقیقت محض است وبرای افشا نشدن این مورد حکومت چین وارداربه دستگیری گزارش گران ولاپوشی حقایق شده است -چین برای نابود کردن امریکا و حذف رقیبش هرانچه لازم امپرطوری چین بوده ومی باشد انجام داده ومیدهد - موشک وپهپاد سازی و غنی کردن اورانیم وحتی ساخت وسازبمب اتمی برای حکومت آخوندی درایران و همچنین ساخت وسازویروس کرونا درآزمایشگاه های سپاه پاسداران هم چینی ها درآن شرکت داشته ودارند - باعلم وتوانائی تکنیکی چینی ها درایران گوشی های مبایل مردم ایران هک شده و اطلاعات و عکس ها ویودوهای ضبط شده درانها استخراج وتحویل وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران شده است که باعث دستگیرهائی زنجیره ای شهروندان ایرانی و خبرنگاران شده است که تاکنون هم هرروزه اقشاربسیاردیگری دستگیر میشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: