آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 12 تیر ماه 1400 = 03-07 2021

فیلم؛ خودسوزی معلم: سخنان خشم آلود خطاب به حاکمان

سخنان شجاعانه و سوزناک یک معلم شجاع در مراسم خاکسپاری امین کیانپور، معلم به جان آمده ای که هفته گذشته در اعتراض به ظلم و ستم قوه قضائیه جمهوری اسلامی، در مقابل ساختمان دادگستری استان اصفهان خود را به آتش کشید. امین کیانپور پدر دو فرزند دختر بود.

معلمی که می‌سوزد؛ ایرانی که می‌سوزد
دلم می‌سوزد از باغی که می‌سوزد…




www.youtube.com/watch?v=PHzc3jlrkIw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایران فردا June 30, 2021 03:42 PM

داستانی که آنهایی که با قاضی و دادگستری ملا ها سر کار دارند میدانند: این قاضی ها همیشه یک پادو ، کار چاق کن یا منشی دارند ، قبل از صدور رای ، هر کس سبیل آنها را بیشتر چرب کند ، رای مثبت بنفع اوست
آخر این فرقه ناب محمدی است و این مملکت عدل علی والهی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام July 1, 2021 01:35 AM

اینجاست که خرید و فروش خانه مانند کشورهای دیگر باید در شعبات وزارت دادگستری انجام شود نه در بنگاه های بی نام و نشان این معلم نگونبخت اول پولش را سوزاند حالا خودش را و البته خانواده بیچاره اش را

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان July 1, 2021 06:46 AM

خودسوزی یک معلم و یا هرشخص به هر دلیل کاریست بسیار اشتباه که متاسفانه بسباری از مخالفین رژیم بجای آنکه در جامعه به روشن گری بپردازند آن را بنوعی تائید نیز کرده اند!
اما در اینگونه مواقع بجای خودسوزی باید تلاش شود تا ملاهای دست اندرکار را بطور جمعی و یا تک به تک آنها را به آتش کشید و یا مراکز مهم رژیم را به آتش کشید!
در نهایتا چه خواهد شد؟
غیر از آنست که شخص بجان آمده دستگیر شده و به عنوان یک زندانی سیاسی در آخر اعدام خواهد شد؟
این درصورتیست که امکان اعدام چنین شخصی بسیار کم بوده!
بنظر من انجام حملات مسلحانه بصورت پرتاب کوکتل مولوتف به مسیبین اصلی رژیم بسیار بهتر از خود سوزی ست!
همچنین عملیاتهای فردی کارایی مناسبی نیز نخواهد داشت حملات اینچنینی میبایست بصورت جمعی و هماهنگ شده و برق آسا در برابر ملاهای بی سروپا و مزدوران آنان انجام گیرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان July 3, 2021 10:43 AM

پیام سوزناک این معلم محترم بجای خود اما پیام اصلی جوانان دست از جان شسته تنها ساختن و پرتاب کوکتل مولوتوف و شلیک خمپاره به مراکز تجمع دست اندرکاران و مزدوران رژیم است و بس!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: