آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 12 اسفند ماه 1398 = 02-03 2020

خدمت در سپاه؛ ممانعت از ورود فردی به آمریکا

به گزارش رسانه های حکومتی، شبکه خبری سی‌بی‌سی کانادا در تارنمای خود نوشت که یک ایرانی مقیم این کشور اخیرا به همراه پسرش قصد ورود به آمریکا را داشت، اما با ممانعت ماموران حفاظت مرزی این کشور مواجه شد.

این فرد به سی‌بی‌سی گفته است که او و پسرش به مدت ۴ ساعت در اداره مرزی آمریکا در «آبشار نیاگارا» نگه داشته شده و از آنان اثر انگشت گرفته شده است. ماموران مرزی آمریکا همچنین گوشی‌های تلفن همراه آنان را گرفته و بررسی کرده‌اند.

ماموران مرزی آمریکا افزون بر این، از فرد درباره دیدگاه‌های سیاسی او و خدمت وظیفه‌اش بازجویی کرده‌اند.

سی‌بی‌سی نوشت: خدمت وظیفه در ایران برای مردان اجباری است. علوی گفت که به ماموران مرزی تاکید کرده که وقتی سه دهه پیش به خدمت فراخوانده شده، انتخاب دیگری نداشته است و به عنوان پزشک وظیفه خدمت کرده است.

اما ماموران مرزی آمریکا هیچ وقعی به اظهارات علوی نگذاشته و به صرف خدمت او در سپاه و اینکه واشنگتن سپاه پاسداران را به عنوان سازمان تروریستی شناسایی کرده، از ورود او به آمریکا جلوگیری کرده‌اند.



بهاره March 3, 2020 09:13 AM

آفرین!وچه کار درستی! کاش افرادی هم که درحال حاضر در آمریکا اقامت یا تبعیت دارند، اما سابقۀ "همکاری" آشکار و پنهان با سپاه داشته اند هم اخراج شوند، وگرنه اقدام فعلی آمریکا میشود سیاست یک بام و دو هوا، و صرفاً تبلیغی!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی March 3, 2020 09:32 AM

اینها همگی از عناصری هستند که در کشتارهای همه دوران جمهوری اسلامی ولو در لباس پزشک میتوانند در کشتارهای سفید در زندانهای رژیم اسلامی نقش داشته باشند بهمین دلیل دولت ایالات متحده آمریکا دست روی نقطه بسیار حساس ودرستی گذاشته واز ورود قاتلین دیروز وفراریان از مجازات فردا جلوگیری میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: