آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 28 شهریور ماه 1399 = 18-09 2020

سوریه؛ مزدوران اردوغان مرتکب جنایات جنگی شده‌اند

شبه نظامیان تحت حمایت دولت ترکیه در سوریه مرتکب جنایات جنگی شده اند. بنا به گزارش سازمان ملل، شبه نظامیان تحت حمایت ترکیه در سوریه کرد‌ها را شکنجه و به آن‌ها تعرض می‌کنند..

به نوشته روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس،: سازمان ملل اعلام کرد: شبه نظامیان تحت حمایت ترکیه که در سوریه با حکومت اسد می‌جنگند، علیه غیرنظامیان کُرد مرتکب جنایات جنگی شده اند.

کمیسیون بررسی اوضاع سوریه اعلام کرد: دلایل کافی برای باور کردن کردن این موضوع دارد که نیرو‌هایی که آنکارا آن‌ها را آموزش داده و تامین مالی کرده است، اقداماتی، چون غارت منازل مسکونی و مغازه ها، گروگان گیری، تجاوز و شکنجه بازداشت شدگان و تخریب مکان‌های مذهبی و تاریخی مرتکب شده اند و این کار‌ها را با اطلاع احتمالی نیرو‌های ترکیه که در محل حضور دارند، انجام داده اند.



خسرو September 18, 2020 12:05 PM

هر روز صبح که از خواب برمیخیزم اول به ایران پرس نیوز نگاه میکنم دریغ از یک خبر خوشحال کننده و مسرت بخش دنیا در بلبشوی بی سابقه ای فرو رفته انگار حتی طبیعت هم وارد جنگ با بشریت شده نگاه کنید به آتش سوزیهای آمریکا و گسترش دود آن تا اروپا، یخهای قطب شمال و جنوب در حال آب شدن هستند، گسترش کرونا و ابتلا و مرگ میلیونها نفر، کشتار دیکتاتورها مثل اردوغان و خامنه ای جلا و اسد و چه بر سر مردم دنیا آمده چگونه باید این فجایع و حوادث عجیب و غریب و نا متعارف را باید تعبیر و تفسیر کرد ؟
آیا به پایان دنیا نزدیک میشویم ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


آریا September 18, 2020 01:04 PM

خسرو گرامی
در مورد اردوغان و خامنه ای شکی در دیکتاتوری و جنایتکار بودنشان نیست ولی در مورد اسد اشتباه است همه مردم سوریه از او راضی هستند بجز مسلمانان داعشی مسلمانانی که خط کشتار و غارت را از 1400 سال پیش به ارث برده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرام September 18, 2020 02:10 PM

خسرو درست میگوید ولی همه این مصائب طبیعی و انسانی بدست خود انسان دو پا پدید آمده رشد جمعیت و بهره برداری نا معقول انسان از طبیعت توام با آز و زیاده خواهی بهمراه گزینش یا پذیرش رهبران جانی و عقب مانده ای چون اردوغان و سیدعلی و کیم و همه دست بدست هم داده اند تا شرایط کنونی را ببار آورند و چون نیک بنگریم خواهیم دید که از ماست که بر ماست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: